vanavond theorieavond Maassluis

  • Tim Dreessen

    Vanavond wordt in molen De Hoop in Maassluis weer een theorieavond georganiseerd voor molenaars in opleiding. Het onderwerp is Poldermolens + opbouw wipmolen, ook wordt deel 1 van de weercursus van Erwin Krol getoond. Indien het weer het toelaat, zal de molen draaien.

    Gr. Tim

  • Tim Dreessen

    Aanvang 19.30 uur!

  • Kees v/d Graaf

    Tot vanavond Tim.

    groet,

    Kees

  • Jan Althof

    Tot straks en die molen kan wel draaien. In Zuid Beijerland bij Maarten nog wat meel etc. meegnomen. Hij draaide lekker rond.

  • Tom Blaak

    Ik ken De Hoop in Maassluis niet anders dan draaiend tijdens de theorie-avonden…

  • Jan Althof

    Dat was ook nu het geval. En heel bijzonder vond ik het dat ik werd ingehaald met wel drie muziekkorpsen. Daar reken je toch niet op? :-) Ze liepen alleen verschrikkelijk in de weg en dan die meissies met die blote beentjes in die kou en regen. Dat had niet gehoeven. De vraag is dan: Wie liep er nou met molentjes hier, ik of al die natte toeteraars?

    Ciao, Jan.

  • Rob Pols

    Nou Jan, ik liep om een uur of zes vanavond weg bij De Wippersmolen en daar zag ik een vent aan de vliet zitten vissen gekleed in een korte broek. Nou, hij liever dan ik! Het was goed weer om het kacheltje aan te zetten.

    Groeten, Rob