Cathechisatie

  • Jan Althof

    Hierbij een studie op een molen vóór de molencathechisatie bij Aad.

    img232.imageshack.us/img232/8042/cathechisatie002oe6.jpg

  • Jan Althof

    Dat “linken” werkt dus niet. Dan dus maar zó: :-)

    http://picasaweb.google.nl/Noordkaper04/Cathechisatie#

    Groet,

    Jan.

  • Rob Simons

    Dat zag De Kramer destijds dus toen hij niet bij de molen durfde te komen :D

  • Robert Van't Geloof

    He Jan was ereg leuk he !!.

    mooie fotos hoor grt robert

  • Jan Althof

    Ja, en hij wilde best “fluiten” vanavond. Maar of je daar nou bang voor moet zijn? Uhhh…..wie is De Kramer??

  • Robert Van't Geloof

    jan zie hier > http://www.prikpagina.nl/read.php?f=355&i=64805&t=64777

    gr robert

  • De Mopperende Molenaarsvrouw

    Volgens mij heb ik deze foto hier al eerder voorbij zien komen. Ruim een week gelden voor het laatst. Margreet-die morgen de ontstokenroedenman op bezoek krijgt-

  • Robert Van't Geloof

    Beste Margreet.

    Als je de foto's die Jan gemaakt heeft in het donker bedoeld Kan je die echt niet eerder gezien hebben hoor. Zijn vamn gisteren . Ik stond er namelijk zelf bij namelijk :D

    Groet Robert

  • Jan Althof

    Waarom mopperen Margreet? Toch niet om mijn unieke plaatjes mag ik hopen? :-)

    Ik kan mij overigens best voorstellen dat er verleden week, of eerder, een of andere malloot, net als ik, in het donker heeft staan knippen daar bij De Wingerdse.

    Het is onvermijdelijk dat met meer dan duizend molens en een veelvoud aan molenfreaks/molenaars/ Mio`s en ander gespuis op deze aardkloot soms eenzelfde foto opduikt.

    Hoeveel Kinderdijkse kiekjes zouden er in de wereld zijn?

    Maar ik heb zellevus nog geen nachtopname gezien hier.

    Uhh… wat is I.J.??

    Groet en tot ziens,

    Jan

    www.althofweb.nl

    PS: Dank voor je verdediging Robert, maar het is niet nodig. Zou er ooit strijd ontstaan over zoiets als plagiaat, beeldrecht etc. dan hebben digikieken een zgn. Tag waar allerlei gegevens op staan. Mijn geweten is melkblank :-)

  • Jan Hofstra

    I.J.= I.J. de Kramer?

    Overigens danken de meeste mensen hun goede geweten aan hun slechte geheugen.