Hallo

Om dat de Jp in Dalen 3 weken niet meer kan draaien vanwege een opknap beurt zijn Alex Buist en ik op molen pad geweest.

We hebben eerst gedraaid op de Arend in Coevoerden en we kregen nog bezoek van Hans Petit De Arend draaide lekker in de 4 half.

Later zijn we naar Ommen gegaan en ik Schrok daar want de Konijnenbelt stond in de 4 vol!

Ik denk daar wil ik eens heen maar ze waren aan het afzeilen maar een leuke molen van binnen maar er zit geen maal werk meer in dat is wel jammer.

Toen zijn we naar de molen van Hellendoorn gereden naar molen de Hoop en die draaide met 2 half even de molen door gelopen en toen weer naar Ommen gegaan.

Vervolgens zijn we nog even naar de Lelie gegaan en ja hoor die draaide ook de molen even doorgelopen en gepraat met molenaar Anton Wolters .

Vervolgens zijn we door gegaan naar de molen in Vilsteren en bingo die was ook open ook even de molen door gelopen en toen naar Dalfsen gegaan.

vedder niet bij de molen geweest en toen maar weer richting Nieuw leusden naar de pas herbouwde molen gegaan de kap lag er al naast en het ziet er allemaal zeer leuk uit. goed dat was me weer een lekker daggie kalm aan en de groeten Ricardo Hemme.