Brandweer naar molen in Maassluis

  • R. Swijghuizen

    Zoals ik bedoel, de brandweer vliegt echt niet voor de kat zijn @!#$ naar de molen met twee tankautospuiten en een autoladder!

    Mensen kunnen zo´n bericht van een brandweermelding als onzinnig bericht opvatten, als ik dit wil plaatsen plaats ik het. Nee elke dag lezen hoe de tuinmolen heeft gedraaid is pas zinnig

    Einde discussie

    Fijn weekend

    later

  • Meelmuisje

    Kom op Robert;) Ik schrok ook wel een beetje toen ik het zag op het prikbord. Je kan het ook gewoon anders opschrijven dat het een oefening is..ofzoiets Er was al een paar keer eerder op het prikbord gezet dat er brand was en dat iedereen dacht dat het echt zo was en dat het achteraf een oefening blijkt te zijn! En wat bedreft die tuinmolentjes die zijn al bijna een jaar geleden weggejaagd naar een eigen prikbord!!

    Gr, Thomas Griffioen

  • R. Swijghuizen

    He, het was geen oefening, men deed onderzoek naar een brand- brandlucht, maar goed, als men toch elke keer wat te melken heeft……

    Zulke dingen ga ik er dus niet weer op zetten

    Fijn molen weekend !

  • L.v.d.W.W.

    Daar hebben we al een speelmolenprikbord voor! En al boeit het je niet dan kijk je daar niet op, maar laat andere mensen die het wel leuk vinden dan wel in hun waarde.

  • Tim Dreessen

    Luister, al wat ik en anderen zeggen (als niet-brandweerdeskundigen) is dat je geweldig schrikt van zo'n bericht, zeker gelet op het onweer hier gisteravond (weet ik veel wat het precies inhoudt, je geeft ook geen toelichting oid). Geen reden zo de gordijnen in te vliegen lijkt me.

  • gerrit jurgens

    volgens mij word het voor de schrijvers hier boven dat het tijd word om de molen in

    of op te gaan hem opzeillen goed laten draaien .

    dan diep adem halen en genieten van de molen en het weer .

    en niet druk maken over of je iets wel of niet zou hebben moeten schrijven.

    groeten gerrit jurgens . die helaas 6 tot 8 weken zelf de molen niet kan draaien vanwege rechter arm/hand in het gips gelukkig wel zaterdags bij de draaiende molen kan genieten vanwege een goede betrouwbare tweede molenaar .maar o wat zou ik graag zelf . dus heren niet druk maken geniet van wat je wel kunt en wees opgelucht dat het maar een onderzoek was draai ze mazzel

    gerrit jurgens.