De Drie Lelies the movie

  • L.v.d.W.W.

    De film die ik beloofde in mijn vorige verslag, is zo goed als klaar en is upgeload op youtube.

    Hij is te bekijken op: http://nl.youtube.com/watch?v=Ry3L3FVKqxQ

    De reacties zijn altijd van harte welkom!

    Veel kijkplezier,

    Luc

  • Kees Vanger

    Complimenten!

    Erg mooi direct en puur gefilmd en prachtig in elkaar gezet. Een prachtig levend monument. Zo zie ik het graag!

    Ik heb in ieder geval weer wat ideetjes opgedaan!

    Bedankt.

    Kees Vanger.

  • Paul Kors

    Hallo Luc,

    Ik had al het een en ander gezien op je camerascherm, maar op mijn computer met full screen komt je film nog beter tot zijn recht.

    Je hebt er een prima instructiefilm van gemaakt. oog voor detail en overzichtige beelden wisselen elkaar af. Het opgenomen geluid is van goede kwaliteit en voegt met de tekst veel toe aan de beelden. Mooi dat je de achtergrondmuziek op een niet storend niveau hebt toegevoegd!

    Met veel plezier heb ik je video bekeken. Je neemt de tijd voor de beelden en schiet niet van beeld naar beeld. Deze rustige benadering van het beeldmateriaal is prettig om naar te kijken en geeft belangstellenden/leerlingen de kans om het maalproces op een duidelijke wijze te volgen.

    Je hebt een mooie herrinnering aan deze dag achtergelaten; alleen jammer dat ik Garrit heb gemist, maar die stond weer wel op je film.

    Tot molens !

    Paul Kors

  • Johan Ottevanger

    Mooie duidelijke film, is het mogelijk dat wij een DVD kunnen kopen uiteraard met naamsvermelding om dit te draaien in hetmuseum in Zevenhuizen???

    vriendelijke groet

    JOhan Ottevanger.

  • Jan Althof

    Om Rijk even te citeren: Goed gedaon Jochie!! :-)

  • Ruben 4-gever

    hej luc,

    je was me dik voor met de film die ik aant maken ben over de molen van zierikzee!

    deze is trouwens bijzonder goed geslaagd:) !, goed gedaan!

    groeten uit de hoeksche waard,

    ruben viergever

  • L.v.d.W.W.

    Ha Johan,

    Allereerst bedankt voor je reactie.

    Ik wil best met je meewerken om de film in het zevenhuizense molen museum te laten draaien. Ik heb in de bioscoop wel eens een stukje film gezien, die zelfde bioscoop vond ik erg leuk ingericht, niet te groot, niet te klein.

    Je mag me uiteraard gerust mailen ( luc_molens@hotmail.com ) om er verder over te discuseren.

    Met de groeten,

    Luc

  • Mike Ekelschot

    Luc,

    Alleraardigst filmpje, da's zeker… kleine twee opmerkingen:

    A. als ik dat door de ogen van een leek bekijk: “wat gebeurd er in die bak waar dat graan in valt?”

    Immers, dat daar stenen in liggen weten “wij” maar dat is niet zien..

    B. Voordat jAAp het zegt: lees de tekst nog eens na op spelfouten voordat ze in Zevenhuizen te zien zou zijn.

  • Muldertje

    De complimenten van je ‘collega’, Luc.

    Als je dan toch zo goed bezig bent, kun je vast wel Werken met Wind en Water deel 2 maken is 't niet?:D

    Gr, Toby, die vandaag deze molen zag malen/draaien met 4 halven.

  • Rob Pols

    “wat gebeurd er in die bak waar dat graan in valt?”

    Immers, dat daar stenen in liggen weten “wij” maar dat is niet zien..

    B. Voordat jAAp het zegt: lees de tekst nog eens na op spelfouten voordat ze in Zevenhuizen te zien zou zijn.

    Dat zou ik als ik jou was ook nog maar eens doen, Mike! Het tweede woord staat in de tegenwoordige tijd en eindigt niet met een -d maar met een -t…. :D

    Luc, mijn grootste complimenten voor dit leuke filmpje. Het liep zo te zien heel best.

    Ook leuk om mijn goede vriend Garrit aan de slag te zien, al blijft het een raar gezicht om een verstokte waterpezer als de Wilde Westlander als gerstmaalder bezig te zien, haha!

    Groeten, Rob.