Harmannus Noot - wat is je mailadres?

  • Henk Klöpping

    Beetje raar, maar ik doe het toch: wil Harmannus Noot, mocht hij dit lezen, me zijn (nieuwe) mail adres doorgeven? Ik heb een adres van hem, maar dat werkt niet meer. En ik wil hem graag iets toesturen. Ik ben te bereiken als henk - apestaartje - msmog.nl (opzettelijk wat verdraaid om de mailrobots in de war te houden)

    Henk Klöpping, Molen van de Groote Polder, Slochteren
  • Henk Klöpping

    Eerlijk gezegd, Lolke, had ik inderdaad eerst gezocht naar die mogelijkheid. Ik hou er niet zo van om met mailadressen te smijten (of te laten smijten), want spammers zitten overal en voor je het weet heeft de voormalig trotse bezitter van het mailadres een mailbak vol uitnodigingen om zich te melden voor een hoofdprijs, al dan niet uit Nigeria, of om met een mooie Russische een nieuw leven op te bouwen, om van de meer platte meldingen over het gebruik van en / of formaat van bepaalde typisch mannelijke onderdelen maar niet te spreken.. :S 

    Henk Klöpping, Molen van de Groote Polder, Slochteren
  • Fietsende

    Ik heb Henk Klöpping een pb gestuurd

  • Henk Klöpping

    Hebbes mensen - en van harte bedankt :-)

    Henk Klöpping, Molen van de Groote Polder, Slochteren
  • Henk Klöpping

    Dat doet de software automatisch, vrees ik: bij / na het plaatsen van een bericht gaat de robot er nog eens doorheen en kijkt of hij ook woorden “ziet” die hij herkent. Daar maakt hij dan linkjes van die verwijzen naar een pagina met uitleg over zo'n woord. Omdat auteurs ook zelf linkjes kunnen maken is het kleurtje vaak anders dan bij een door auteurs gemaakte link. In mijn ogen voegt het niet veel toe.

    Henk Klöpping, Molen van de Groote Polder, Slochteren