's-Gravenzande

  • Leo

    @Lolke: de N.P.M. is al jaren niet meer actief. Verder is aansprakelijkheid een element van veiligheidsbeleid.

    @Bart: in de werkgroep veiligheid werd juist prima samengewerkt. Waarom dat van het Gilde anders moest, is mij nog steeds niet duidelijk. Het is zeker nooit toegelicht.

    @ Teun: de voorzitter van het Gilde heeft mij vandaag meegedeeld dat Karel op persoonlijke titel de posting heeft gedaan. Om die reden verlaag ik mij niet tot een reactie op zijn beweringen. 

  • Lolke

    @Lolke: de N.P.M. is al jaren niet meer actief. Verder is aansprakelijkheid een element van veiligheidsbeleid.

    Natuurlijk is dat laatste in zijn algemeenheid volkomen juist, Leo, maar in dit geval ging het duidelijk niet over wat DHM doet en wat haar beleid is om ongevallen te VOORKOMEN, maar expliciet over wat zij doet en wat haar beleid is NA een ongeval, en wel in het bijzonder inzake 's-Gravenzande. Net als Peter zou ik daar toch wel wat meer over willen weten, hoezeer je ook gelijk hebt met je verontwaardiging. Bijvoorbeeld over hoe het zit met dat merkwaardige citaat “het is moeilijk om zowel molenaar als eigenaar te vertegenwoordigen. Uiteindelijk zijn wij er voor de eigenaren”.

     

    Post is bewerkt op dec 16, 2016, 1:21 a.m. door Lolke

  • Teun

    Leo

    @ Teun: de voorzitter van het Gilde heeft mij vandaag meegedeeld dat Karel op persoonlijke titel de posting heeft gedaan. Om die reden verlaag ik mij niet tot een reactie op zijn beweringen.

     

    Beste Leo, met alle rerspect, maar de logica van het bovenstaande ontgaat me. Bij mij als bij anderen roept het verhaal van Karel ook legitieme inhoudelijke vragen op. Voor mij: Hoe zit dat nou met dat art 16? Wat is de positie van DHM hier?

    Karel heeft zijn verhaal op persoonlijke titel geschreven. Maakt dat hem daarmee tot een ruziezoeker, een quirelant, of maakt het hem tot een klokkeluider die misstanden aan de kaak stelt en juist steun en bescherming verdient? Ik tast volkomen in het duister…

     

  • Leo

    Op de eerste bladzijde van het contract staat dat De Hollandsche Molen staat voor het behoud van molens. We zijn geen organisatie van louter moleneigenaren. Dat is alom na meer dan 90 jaar toch bekend. Ook bij het Gilde dus bevreemde het dat een bestuurslid anders beweert. Maar die spreekt dus op persoonlijke titel, vandaar dat we er niet verder op ingaan.