bed and breakfast in de Annemie

  • Mario Collombon

    http://www.ed.nl/regio/eindhovenstad/3759876/Hele-molen-voor-265-euro.ece

  • Justin vd Heuvel

    En dat mag allemaal zomaar??!??! Ongelofelijk dat dat allemaal toegestaan word.

    Hoewel het me best leuk lijkt er een nachtje te bivakeren, vind ik het doodzonde dat heel die molen leeggebroken word (wat vind de Rijksdienst hiervan?)

    Hopelijk blijft de molen draaivaardig en zal er weer mee gedraait gaan worden. Ik hoop voor deze dame dat ze gedacht heeft aan de enorme onderhoudskosten die dit monument met zich meebrengt……

    mvg, Justin (die hier zo z'n twijfels bij heeft…)

  • Bart

    Inmiddels is de Rijksdienst geinformeerd. Nu is ook de vraag wat met de sloop van het binnenwerk gedaan is? Ligt dat nog steeds bij de vorige eigenaar in Best?

    Je zou haast zeggen gebruik het dan maar in de molen van Best.

    Maar misschien is het ook goed de eigenaresse te contacteren omdat ze mogelijk niet beseft hoe vochtig de molen kan zijn en dat evt. een zakelijk risico voor haar inhoudt.

    Vorig jaar is er een Heras-hekwerk op de molenberg gemaakt zodat de molen niet meer te verkruien is…

    Zorgen moet we ons ook maken om de molens in Reek en ook in Mill.

    Crepeergevallen die snel vervallen.

  • Bart

    Hierbij nog enkele foto's zoals het was en is. Bemerk het hekwerk…

    http://www.theoldhometown.com/eindhoven/list.asp?field=groups&crit=477

  • Mario Collombon

    Is het zomaar toegestaan dat ze er een aantal zolders uitsloopt zoals ze in het bericht zegt van plan te zijn? De restaurants die ze heeft in de stad zien er erg sfeervol uit, dus dat zal in de molen ook vast gebeuren, maar ik vrees dat hierbij nog meer en teveel ouds verloren zal gaan.

    Jammer ook van dat hekwerk op de molenberg en struiken waardoor hij niet kan kruien en draaien.

    Na een beetje hoop dat deze molen ook weer eens af en toe draaiend te zien zou zijn, zij het voor de prins, ben ik er bang voor dat deze molen toch weer gedoemd zal zijn tot stilstand. Er had wat dat betreft beter een enthousiast iemand in de molen kunnen gaan wonen die hem ook af en toe los zou trekken…

    groeten Mario

  • Andreas de Vos

    “De vloeren hierboven slopen we er allemaal uit, zodat je helemaal tot bovenaan in de kap kijkt, naar het mechanisme van de molen. De vloeren zijn toch al beschadigd. In die grote gaten daar zaten de lampen bevestigd voor de hennepkwekerij die hier ooit zat.”

    Nou daar lig je dan in je hemelbed tegen het bovenwiel aan te kijken… en uit je bed te tochten. Zou je voor die €265,- per nacht ook een extra deken, slaapmuts etc. krijgen?

    Overigens, wat er voor de huidige eigenaar met die molen gebeurde verdient geen schoonheidsprijs, maar dit is toch ook wel sneu hoor…

    Groetsels,

    Andreas de Vos

  • Barend Zinkweg

    Ja, het is heel apart hoe mensen (niet gehinderd door enige kennis) hun liefde voor een molen kunnen uiten.

  • Robert Van't Geloof

    Hoi allemaal. Zie > http://www.bedandbreakfast.nl/bed-and-breakfast/6213/3

    ook molen landzicht in wissenkerke is nog steeds te huur als vakantiehuisje

    www.vakantiemolen.nl

    gr robert