molen te koop???

• Robert Van't Geloof

Ik vond

dit onderstaande op marktplaats

over de molen van Serooskerke

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//contacten.marktplaats.nl/advies-en-oproepen/210078401-werken-wonen-combineren-bye-bye-boss.html

groeten Robert

• Michel Dellebeke

Voor de duidelijkheid: Het hele spul heeft altijd al te koop gestaan.

Mvg,

Michel

• Martin E. van Doornik

Emigratieplannen? Waarheen? Zweden? Namelijk de helft van de Nederlanders met emigratieplannen gaat die kant op…. (gebaseerd op statistieken)

• Bart Hoofs

Gelukkig komen soms gebouwen naast de molen in handen van molenliefhebbers zoals restaurant “De Pepermolen” in Elkerzee (Zld.). Martin van der Steen is nu de eigenaar. Hij is al vele jaren vrijwillig molenaar en heeft zijn sporen (positief) op de molen de Lelie in de Leur en Heinkenszand. Naar ik denk en hoop dat dit ook hier gebeuren. Er is daar een groot tekort aan molenaars.

Complimenten ook aan de familie Vergroesen zoals zij de molen en restaurant exploiteerde. Laten we hopen dat er weer molenliefhebbers aan het roer komen.

Bart

• Willem Roose

Hoi Martin,

Hoezeer ik het ook met je eens ben dat Zweden een mooi emigratieland, Vergroessen gaat verkassen naar Nieuw Zeeland.

Groet,

Willem

• Martin E. van Doornik

Daar staat de nieuwe Windmill of Foxton….

• Den Dell

En straks staat er nog een!

• Joep

Beste molenvrienden,

Te koop zetten en verkopen dat zijn twee heel verschillende zaken. Wij gaan stap-voor-stap op weg naar Nieuw Zeeland. We hebben daar 4 hectare land, een lekker woonhuis, een studio en heel veel ruimte voor molens, restaurants enzo.

Als je tijd hebt mag je langskomen. Met je tent of lekker slapen in de lodge.

We gaan het zien.

Voorlopig blijft alles in Seroos bij het oude. Lekker eten, en nu helemaal goedkoop, want alle drank kost 1 Euro, en een hoofdgerecht 10 of een pannenkoek 5. Gewoon een leuke winteractie.

Omwentelingen? Nu al boven het miljoen.

Hoi

Joep