mijn album

• machiel treffers

Beste molenvrienden, zelfs ik heb mooie foto's van de sprangse molen in de sneeuw gemaakt en eens zitten pogen om ze in “mijn album”te plaatsen: gelukt.

Nu is mijn vraag: hoe maken jullie die link om aan te klikken, zodat wij iedere keer weer met z'n allen kunnen genieten van al die mooie molenfoto's die jullie gemaakt hebben?

chiel

• ruben

dan moet je het album openen, het adres* van het album kopieëren, dat vervolgens plakken in een bericht.

*: ook wel link genoemd, de link van het prikbord is: www.molen.prikpagina.nl

succes;) ,

ruben

• Stefan Boumans

1. De meest eenvoudige manier is gewoon het www-adres intikken waarbij dat niet als eerste tekst doet. Op de eerste regel wordt de link dan namelijk niet automatisch herkend of gevormd. De meeste kans op succes heb je als je het internetadres helemaal apart op een regel zet. Soms wordt namelijk de punt achter het adres in de link opgenomen en dan werkt ie waarschijnlijk niet. Let er ook op dat het adres goed gespeld is: kopieer de link vanuit je browser of tik 'm zelf in om te controleren. Een eenvoudig voorbeeld:

www.mijnalbum.nl

2. Je kunt zelf met html-code een link maken, waarbij je het internet-adres “verbergt” onder een titel of verwijzing. Als je precies wilt weten wat je hiervoor moet intikken, klik dan op de knop “Originele bericht invoegen”. Dan zie je de code achter dit bericht en deze link.

Mijn album. (De punt maakt geen deel uit van de tekst “boven” de link.)