Foto's Verlichte Boerderijenroute

• Rob Pols

Ik heb daarnet een groot aantal foto's bijgeplaatst met betrekking tot de Verlichte Boerderijenroute die de afgelopen drie weken plaatsvond in Midden-Delfland en waarbij ook De Drie Lelies en de Dijkmolen in Maasland waren verlicht. De Drie Lelies was daarbij drie avonden per week open en draaide en/of maalde.

Zie hier voor een aardige impressie.

http://www.mijnalbum.nl/Album=P6KTTRSY

Groeten, Rob P.

• De Wilde Westlander

Hey Pols,

Mooie foto's gemaakt,Rob.

Het valt me op dat er wel een paar personen opstaan,die me verdacht veel bekend voor komen.

Het was ontzettend leuk om negen avonden met “De Drie Lelies”in de weer te zijn.

Allemaal geintresseerde mensen,die het schiterend vonden en dat nou ook de tweede molen van Maasland weer draait en maalt.

Groeten van:De (witte) Wilde Westlander")

Rob van Zijll.

• Rob P.

In het AD van vandaag (editie Rotterdam e.o.) staat dat de verlichte boerderijenroute een groot succes is geweest en dat korenmolen De Drie Lelies in Maasland tot de toppers qua bezoek hoorde. Niet voor niets geweest dus!

Gr. Rob

• Jan Althof

Helemaal mee eens!

• Ko Augustijn

“In de Spotlights” is een boeiende film over de Verlichte boerderijenroute Hoeksche Waard 2009. Uitvoerig vertelden de molenaars enthousiast over hun bijzondere ambacht. www.augustijnvideoproductions.nl