einde extra digitale oefenstof.

• Kees Vanger

De lesbrieven en presentaties die ik de afgelopen jaren gemaakt heb en via internet aan molenaars of molenaars in opleiding aangeboden heb zijn helaas niet meer beschikbaar.

Alle achtergrondinformatie bij onze basiscursus heb ik verwijderd.!

Dit om juridische problemen i.v.m. copyright te voorkomen! Ik stop er dus mee!

Voor de zekerheid alles maar verwijderd, want ik heb deze extra oefenstof gemaakt om molenaars in opleiding te helpen en niet om me allerlei ellende op de hals te halen.

Misschien is er wel iemand anders die een nieuwe digitale aanvulling voor onze molenaaarsopleiding wil maken. Ik hoop het, want dat de computer bij onze opleiding een steeds grotere rol gaat spelen is me de laatste jaren wel erg duidelijk geworden.

Jammer.

Kees Vanger

• Maarten van Scheppingen

Beste Kees,

ik vind het heel erg jammer dat je ermee stopt.

Behalve dat het een goede aanvulling op de les stof is, kan je ook leuke en interessante oplossingen of streekeigen bouwwijze zien. Eigenlijk de dingen die je normaal alllen kunt zien door stad en land af te lopen.

Maarten

• Jan Althof

Dag Kees,

Erg jammer dat je dit moest doen. Toen ik dit jaar begon had ik nog geen lesmateriaal en heb toen o.a. heel veel van jouw werk uit de printer laten rollen en in mappen gebundeld. Zo kan ik het nog steeds raadplegen en bij deze dank voor de lesstof.

Groet,

Jan.

www,althofweb.nl

• Margreet

"Eigenlijk de dingen die je normaal alllen kunt zien door stad en land af te lopen.

Maarten"

Het is ook leuk om wel te gaan kijken her en der, Margreet

• Justin vd Heuvel

He, jammer Kees :( Ik heb er best wel veel aan gehad :(

• jan van woezik

Hallo Kees, dat meen je toch niet?

Bij de opleiding zijn jouw plaatjes en praatjes voor veel mensen onmisbaar.

Niet iedereen weet zich gemakkelijk door de opleidingsmap heen te worstelen.

wie zou hierover nou problemen kunnen maken?

Als er al bezwaren zouden zijn, zouden die van jou moeten komen, omdat wij er (dankbaar) gebruik maken zonder te vragen, ook op cursus avonden.

(Iedereen was altijd vol lof over die Kees Vanger.)

Als dit al een probleem is kunnen we het hele internet wel afschaffen.

Bij de opleiding zijn jouw plaatjes voor veel mensen onmisbaar.

Heb je concrete klachten of dergelijke gehad?

Als het aan mij ligt zet je alles snel weer terug.

groeten Jan

• Mike Ekelschot

Kees, heel erg jammer.

Ik denk dat ik ook een vermoeden heb om “wie” zijn prenten het gaat…

• Martin E. van Doornik

Copyright van wie? Alles is toch geheel jouw eigen werk? Hoewel ik jouw lesbrieven en presentaties (op mijn computer niet te openen) nooit heb gezien, kan ik me best voorstellen dat je er veel tijd in heb gestoken. Heb je wel een back-up van gemaakt en niet alles verwijderd?

• machiel treffers

Jammer dat je deze beslissing hebt moeten nemen, Kees, want je hebt een fantastisch stuk werk opgezet en geleverd. Ik hoop dat dit toch nog voort blijft leven voor iedere molenliefhebber. Nogmaals, geweldig werk!!

Chiel

• Jan Selten

Kees , maak eens bekend wie er problemen mee heeft.

Gr, Jan