Ga zo door jongen
Gr Ricardo
Heb de uitzending ook gezien maar door het ontbreken van de TT 888 niks van verstaan. Wel probeerde ik de molenfoto's ook te herkennen en het was ook niet bepaald moeilijk.
Jaren geleden deed W.O. Bakker uit Harkstede ongeveer hetzelfde bij “Wedden dat!” van Jos Brink. Maar bij een voorproefje zakte hij helaas.
He bedankt Ricardo.Ja het was erg mooie opname geworden.
Oja wie er zaten als publiek van mij waren.
links van me Nathan voogd naast nathan zat me moeder naast haar jens (vriendje van me broertje ) Naast Jens me broertje ruben. Naast ruben Christiaan (ook vriendje van ruben) Dan achter mij Jordi voogd (broer nathan links daarna klaske voogd moederr nathan. Naast klaske Zit me pa. Naast me pa is een stoel leeg daarnaast zit henriette van soest (kennis van ons thuis) Naast haar mijn broer johan. Achter jordi zit zeilmaker -molenaar Henk Epskamp.
Links van hem u allen bekend Thomas Griffioen alias Meelmuisje
Naast hem Wim Sluimer van de weidemolen stichting Naast wim zit zijn vrouw truus. Naast haar Janneke voerman . Naast haar Johan voerman (Johan is de voorzitter van de weidemolenstichting). Dan weet u dat allen ook weer gr robert
Niet gezien? Niet getreurd
http://www.rtl.nl/components/shows/ikweddatikhetkan2/index_video.xml
Ik heb het net teruggezien. Je deed het geweldig Robert!
Gewoon voor de lol heb ik geprobeerd te gokken welke molens
langs kwamen, maar ik had er meer moeite mee!
Alleen “Windlust” te Burum en “Rust na Arbeid” te Ven-Zelderheide
wist ik niet. (Die allerlaatste ook niet trouwens, net als jij )
Groetjes,
Justin vd Heuvel
W.O.Bakker is niet gezakt! De programmamakers vonden het niet interessant genoeg om uit te zenden. Daarom verbaasde het mij ook dat ze het nu wel de moeite waard vonden. Ik neem mijn petje af voor Robert. Je moet het maar durven. Voor hetzelfde geld ga je af als een toeter. Misschien iets voor WvdL om ook mee te doen. Ik wed dat hij het overtreft, met alle respect voor Robert.
Harmannus Noot.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?