vernieuwde website

• Christiaan de Groen

Eerder deze week is de website van de SUAM vernieuwd. Onze webmaster heeft er weer iets moois van gemaakt.

Er kunnen nog wat schoonheids foutjes in zitten, laat hem dit dan even weten.

Groetjes

Christiaan de Groen

• Christiaan de Groen

iets te snel weggeklikt

hier is het adres

http://www.suam.nl/

Groetjes

Christiaan de Groen

• Robert Van't Geloof

mooie site joh.

Trouwens de site van het akg is ook vernieuwd.

www.molenaarsgilde.nl

Erg mooi ook

grt robert

• Arie Ruiter

Christiaan,

De nieuwe site ziet er goed uit.

Vr. groet,

Arie Ruiter

• Ruud van den Aakster

Cristiaan,

Wie is de molenaar van de Oude Knecht ?

Of is er alleen een coordinator !?

• Christiaan de Groen

Ik ben molenaar op de oude knegt samen met Ed Spruit

Groetjes

Christiaan de Groen

• Ruud van den Aakster

Dat staat nog niet op de site.

Groeten, Ruud.

• SimonEgbert

Sinds wanneer hoort molen De Woudaap bij de SUAM?

• Christiaan de Groen

Simon als je goed kijkt op de site behoren alleen molen de kat en de oude knegt tot de suam. Voor de andere molens in de omgeving zet de suam zich ook in. Vandaar dat deze er ook op staan.

Groetjes

Christiaan de Groen

• Margreet

Kun je die zomaar aanlinken aan je eigen site? Ook als je geen AKG-opgeleide, geballoteerde meester-molenaar bent? Ik krijg vaak vragen over broodbakken en had een poosje het boekje over broodbakken met de machine ter inzage liggen, maar nu het in z'n geheel op de AKG-site staat zou het handig zijn om daarheen te kunnen verwijzen. Meestal verwijs ik naar de site van de Bente of de Weert, omdat er ook allerlei tips op staan over als je brood inzakt in de masjien enzo. Als handbroodbakker kan ik er maar moeilijk advies over geven, Margreet-die zaterdag een molenaar op bezoek had van wiens meel ze jarenlang bakte zonder dat hij dat gemerkt had!-