Digitale oefenstof

• Kees Vanger

DIGITALE OEFENSTOF.

Twee weken terug stevig gefrustreerd, maar gesterkt door de vele mailtjes met positieve reacties de draad weer opgepakt en toch maar weer begonnen met het aanpassen van de presentaties voor molenaars in opleiding.

Ik heb ondertussen, na menig avondje computeren, al een deel aangepast; uitgebreid en verder voorzien van andere tekeningen (veel van Wiessner) en recentere foto’s.

Aan de andere presentaties wordt nog gewerkt!

De eerste twee presentaties staan ondertussen al weer op Slideshare nl. over MOLENWIELEN en over HET GEVLUCHT–WIEKSYSTEMEN.

Met behulp van Slideshare zijn de presentaties te bekijken (full screen) of eventueel te downloaden. Zie: http://www.slideshare.net/keesvanger/slideshows

De rest komt nog,.

Met vriendelijke groet, Kees Vanger, die nu maar eens naar bedde gaat!

• SimonEgbert

Dat is goed nieuws Kees. Zelf heb ik heel veel gehad aan jouw lesmateriaal vorig jaar in voorbereiding op het examen.

Simon van der Meer

• Piet Groot

Kees,

Mijn complimenten dat je dit weer opvat, dit is een belangrijke bijdrage om het molenaarsschap levend te houden.

In mijn tuin staat een houten scheprad van een verbrande Friese watermolen uit de omgeving van Leeuwarden, wanneer je in de omgeving bent, kan je hem komen fotograferen, ,

De reden dat hij in mijn tuin staat: van dit rad was een derde weggebrand, de molenmaker uit Adorp heeft een exacte kopie gemaakt en hierbij natuurlijk wel het oude ijzerwerk gebruikt. Het rad is in elk geval nu gered van de kachel

Piet

Winsum (Gn)

• Gert Klijnstra

Slaap je nog wel Kees? (2.41u !!!)

Complimenten dat je niet bij de pakken gaat neerzitten en dit mooie materiaal opnieuw beschikbaar maakt. Het is een fantastische verzameling en het zou jammer zijn geweest wanneer dit in jouw computer verstopt zat. Bedankt

• jan van woezik

Kees je bent onze held

groet Jan

• Jan Althof

Dag Kees,

Wetende wat dit aan tijd en energie kost, heb ik er een aardig woord voor: Fantabuleus!!

Groet,

Jan.

• Peter Pouwels

Hallo Kees,

Het doet me deugd om te zien dat je al weer zo actief bezig bent met de lesstof.

Ga vooral door met ons te verrassen met de mooie en heldere en overzichtelijke plaatjes.

Groet Peter

• Gert Klijnstra

Dit gaat weer reuze Kees!!!!!!!!!!! Bedankt.

• Egbert

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

Mooi dat dit weer gereed is Kees we hebben er veel aan, tot over 2 weken op de cursusavond.