Test je krui- en je bemalingstechniek

• Leidsemolens

Laatst zag ik deze site, vond het wel grappig jullie deze niet te onthouden.

Via deze link http://watercanon.nederlandleeftmetwater.nl/view/page/canonspel kan je de strijd met het water aan. o.a. De krui- techniek met molens wordt beproefd. Je moet de polders drooghouden, door de molens op de wind te houden.

Leuke bezigheidtherapie voor de waterpezers onders ons tijdens een vorst periode.

Succes.

Philip Pijnnaken

• Robert Van't Geloof

ha die philip . Wat een leuk spel joh

dank voor de link

grt robert

• Addy

jammer dat het linkse molens zijn draaien namelijk de verkeerde kant op of molens achterste voren kruien hahaha groeten van Addy

• Gert Klijnstra

maar goed dat er in werkelijkheid niet zoveel koufronten overkomen want je ziet ze geheel niet aankomen: levensgevaarlijk.

• Justin vd Heuvel

Lache man! ;) Ik had het in een keer gehaald :D

• Aad schouten

Beste molenaaren

Ik blijf toch bij mij standpunt ,dat kruiwen niet mij passie is ,

ook al is het zo als dit maar een spelletje.

ben er wel achter dat ik aan 1 molen mijn handen al vol hebt om er uit tehalen wat er in zit .

maaar we blijven oefenen want als dat kan nog wel eens vanpas komen als er door omstandigheden er twee reseve molenaars moeten komen in aarlanderveen ,dan kan ik het alleen wel af………………..

en wat de wind betreft als die zo ongedurig is als in dit spel ,dan blijft hier het orgel onder de vang…………..

erg leuk gevonden zo,en wat de canon veder betreft leerzaam en leuk van opzet.

echt een eigentijdse wijze van info

• Robert Van't Geloof

Gelukkig Aad hoefv je hier alleen maar een klik op je muis te geven.

:D