http://www.bedumer.nl/site/index.php?option=com_content&task=view&id=617&Itemid=417
Ik vind em wel mooi geworden
Volle glorie? Baard, vangstok en windborden ontbreken nog. De zeilen zullen wel nu in de maak zijn. Maar ik ben wel erg blij voor Onderdendam. De andere molen is idd. de Zilvermeeuw die er veel minder florissant eruit ziet. De derde molen van Onderdendam was de houtzaagmolen van Koops. Hij stond bij het bruggetje in de weg naar Winsum, verdwenen in 1930. Het zaagmolenerf is nog redelijk wel te herkennen.
Martin schreef:
“Volle glorie? Baard, vangstok en windborden ontbreken nog. De zeilen zullen wel nu in de maak zijn. Maar ik ben wel erg blij voor Onderdendam. De andere molen is idd. de Zilvermeeuw die er veel minder florissant eruit ziet. De derde molen van onderdendam was de houtzaagmolen van Koops. Hij stond bij het bruggetje in de weg naar Winsum, verdwenen in 1930. Het zaagmolenerf is nog redelijk wel te herkennen.”
Dat kopje volle glorie heb ik ook niet zelf verzonnen. Ik zag het ergens en heb die titel gewoon maar overgenomen. Maar u heeft inderdaad gelijk, ze hadden het geen volle glorie mogen noemen, want er ontbreekt nog het een en ander!
Groetjes, Justin
Molen Hunsingo in Onderdendam: Een aanwinst en een verfraaing van dit klein dorp waar drie waterwegen op uit komen en een dorp met een rijke historie. Al rijdend van mijn werk uit Bedum is de molen richting Onderdendam al van ver af te zien. Geweldig en heel veel sucses in Onderdendam.
Groetn Gerad Werkman Kantens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?