Prettige jaarwisseling.

• Fred de Rooij

Aan alle molenaars die ik ken of niet ken…………..Van mijn kant een prettige jaarwisseling en een gezond draaijaar toegewenst door Fred van de Oostmolen te Mijnsheerenland.

• Justin vd Heuvel

Ook al ken ik u niet persoonlijk wens ik u toch een heel voorspoedig 2009.

Dat geld natuurlijk ook voor alle andere molenaars/liefhebbers die dit lezen ;)

Voor iedereen een heel gezond, voorspoedig, gelukkig en winderig nieuw jaar!!!

Ik hoop van harte dat alle molens ook dit oud en nieuw zullen overleven.

Groeten uit Leerdam,

Justin vd Heuvel

• Tom Blaak

Ha Fred,

Uiteraard ook aan jou een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2009. Ik hoop dat de restauratie van je molen snel van start mag gaan….. Het ouwe beessie ken het goed gebruiken heb ik vorige week weer gezien, maar hij draait nog, en loopt licht. Hert blijft een machtige dame!!!

Ik herinner me nog dat ik als 12 jarig jochie op een volop malende Oostmolen was bij Jaap Wols, wat een water gaf die toen!!!. De molen was er toen nog ietsie beter aan toe. De sprenkelstraat stond blank, machtig!!!!

Groetjes,

Tom

• Gerad Werkman

Iedereen een heel goed einde toegewenst in het oudejaar, misschien morgen met veel oliebollen en appelflappen en een heel goed begin van het jaar 2009.

Voor de molenaars onder ons met een rieten bedekking houden we ons hart maar weer vast hoe de jaarwisseling gaat.

Groeten vanaf de koren en pelmolen de Grote Geert uit Kantens.

Gerad ,Maria, Wendy en Jan Werkman. “Uit het koude hoge Groningen”.

• Ruben4-gever

Ook namens mij iedereen het allerbeste toegewenst in het aankomend jaar, met hoop op een goede maalwind voor ons erfgoed!

laten we ook hopen dat er ook met deze jaarwisseling geen molen afbrand!

“alle goeds” zoals wij dat in de hoeksche waard zegge,

groeten uit de bovenstaande waard,

Ruben Viergever

• Stefan Teeling

Ik wens ook iedereen een gelukkig 2009. Met veel wind, veel draaiplezier en maalplezier, en ga zo nog maar even door. Ook hoop ik op beterschap voor alle molens die er slecht voor staan.

Mvg. Stefan Teeling

• Meelmuisje

Ook namens mij nog een goedde jaarwisseling toegewenst!

Groetjes, Thomas Griffioen

die maar weer eens wat vuurwerk opzoekt…:D