Ufo contra windturbine

• Rob Pols

Het moet niet veel gekker worden:

http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/22373/ufo-verwoest-windmolen.html

• Robert Van't Geloof

Molenaars wees op uwe hoeden.

Kijk uit naar de Ufo.

misschien missen jullie straks wel roeden.

:D

Moet niet gekker worden zeg. Door een ufo. Nee dat is gewoon afgebroken en misschien ligt dat ent wel ergens in dat weiland.

gr robert

• Mario Collombon

Ja dat dachten ze eerst ook, maar dat afgebroken end is schijnbaar nergens te bekennen. Maarja een ufo……

• Maffe Molenaarsvrouw

…misschien binnenkort eens op marktplaats kijken? (zie hieronder, Zwiepse molen ;-) ) Margreet- van onder een stilstaande molen-

• Andreas de Vos

Misschien moeten ze daar wat minder zuipen, of van de paddo's afblijven… :D Dat afgebroken blad is waarschijnlijk al opgeruimd, of zo ver weg gewapperd dat ze hem over het hoofd hebben gezien.

Valt me nog mee dat het geen Amerikanen waren, blijkt in Engeland te zijn gebeurd.

Groetsels,

Andreas de Vos

• Mario Collombon

Het stond gister in de krant:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2953154/__Britten__UFO_sloopt_windmolen__.html

Iets van 20 meter lang wappert toch niet zo heel erg ver weg als het afbreekt en zie je ook niet gauw over t hoofd toch :)

• Mike Ekelschot

Niemand serieus die daar denkt aan elektrostatische ladingen, bliksem, bolbliksem oid. …

20mtr. wappert wellicht verder dan men denkt, de roede van de molen van Avekapelle lag toch érg ver van de molen voor een stukje staal van 12mtr….

Daarbij; hoe ver zit dat wellicht niet in de grond na een landing? ik heb zo eens een

windbord gehad en die ging als een mes door boter de aarden wal in(!).

• Tom Blaak

Mike, volgens mij was er geen sprake van blikseminslag. Merkwaardig verhaal wel, maar UFO's is onzin, het bericht stond in The Sun ( de Engelse Telegraaf) zodat je berichten wel eens met meerdere korrels zout moet nemen….

Tom

• Mike Ekelschot

Tom, wat ik er van weet manifesteert een bolbliksem zich niet hetzelfde als de regulier gekende bliksem. Mijn pa heeft ooit de “inslag” van een bolbliksem van dichtbij mogen meemaken in het interieur van een boerderij… en dat lijkt meer

op wat ze hier beschrijven dan een gewone bliksem (tenzij 'm óók een UFO zag!)

• Martin E. van Doornik

Aan het type en de kleuren van die windturbines te zien, dacht ik meteen aan de omgeving van de Emstunnel tussen Bunde en Leer in Ostfriesland, maar bij het lezen van het artikel blijkt het in Engeland te zijn. Unsolved mystery….