Vandaag zoals bijna altijd weer naar De Vriendschap in Weesp gegaan. Het beloofde al wat te gaan worden aangezien er gisteren al mensen aan het schaatsen waren op de vecht (rivier die langs de molen loopt…) en dat werd het ook! Het weer was echt werkelijk toppie en om 10 uur waren de eerste schaatsliefhebbers al op het ijs te zien. Ook de molen voor het plaatje maar even opgezeild met 4 volle op het zuiden! Vervolgens een ware Koek & Zopie tent opgezet doormiddel van wat tafel, pallats en wat molenzeilen. En goed gelopen dat heeft gedaan vandaag!!!! Zojuist las ik nog op de kabelkrant van Weesp dat de meeste schaatsers en alle andere ijsliefhebbers allemaal rond De Vriendschap zaten.. Hoeveel er precies verkocht is is mij een raadsel.. maar in ieder geval wel erg veel:D Verder deed de molen het in de loop van de dag ook. Rond het middaguur naar het ZW gekrooien en heeft ie toch nog de hele middag mooi griesen kunnen malen:).. Rond 6 uur de molen weer ingehaald en naar huis gegaan. Maar geen paniek.. want morgen doen we het gewoon weer gerust nog een keertje over:D Verder was het zoals de meeste fotograven al doorhadden mooi fotoweer.. dus ik ben ook weer eens lekker bezig geweest. Voor wat mooie foto's ga dan naar:

http://www.mijnalbum.nl/Album=TLRCYJXJ

Groetjes, Thomas Griffioen