Gouden Engel website

• Vincent Kraan

Voor degenen die benieuwd zijn naar de vorderingen van de bouw van de Gouden Engel in Koedijk: de fotoserie van de bouw is sinds vandaag aangepast en daarmee een stuk actueler. De website zal vanaf nu ook regelmatig van nieuwe foto's voorzien worden. In week 6 zal de romp en de kap op de stenen romp geplaatst worden. Zodra de precieze datum bekend is zal dit ook op de site aangekondigd worden. Voor wie hem nog niet kent: www.molen-degoudenengel.nl

Groeten Vincent Kraan

• Andreas de Vos

Een vrijdag heeft de voorkeur, dan hoef ik namelijk geen vrije dag te nemen :D

Ik ben benieuwd naar het uitzicht vanaf hier naar de Gouden Engel.

Groetsels,

de buurman

Andreas de Vos, Sluismolen

• Adri Vos

Hoi Vincent,

Prachtig om je nieuwe molen zo te zien groeien. Hij wordt mooi ondanks het nieuwe hout.

Adri Vos, Veenmolen te Wilnis

• karlijn boerboom

Mocht het niet gelijk duidelijk zijn:

Als je met je muis in de grote foto gaat staan (de fotogalerij onder de knop Bouw) dan verschijnt er een knop rechts of links aan de zijkant van de foto, bedoelt om de hele reeks foto's door te kunnen lopen….

Veel kijkplezier! Groeten, Karlijn

• Martin E. van Doornik

Bedankt voor je uitleg! Heb me een muisarm naar bouwfoto's gezocht. Eigenlijk zou er duidelijke instructies in de website moeten staan. Vreemd, maar twee ipv. drie bintlagen??? Ik ben van huis uit een “driebintlager”.

• Camiel Damen

Het schiet al aardig op Vincent! Het wordt een fraaie molen. Toch maar eens een keer richting Noord-Holland rijden zie ik.

groeten,

camiel

• Andreas de Vos

Da's helemaal niet vreemd Martin, 3 bintlagen is in Noord-Holland, zeker boven het IJ juist een uitzondering.

Groetsels,

Andreas de Vos