Een zaterdagmiddag in Zuid-Holland

• Martin E. van Doornik

Daar sluit ik me bij je aan, Michiel! Geen rommel aan m'n dashboard en met Google Maps kan ik ook kaarten utiprinten. Wat heeft een dove aan een pratende TomTom, die je ook in staat stelt om een verkeerde afslag te maken (onlangs plonsde een auto het water in na “rechtsaf”…..) DomDom….

Gisteren reed ik door acht van de twaalf provincies en geen meter verdwaald!

• Martin E. van Doornik

Ergens in De Kaag heb ik een bootje met bb-motor gehuurd om De Kok te bezoeken. Kostte me toen 20 gulden.

• Aad schouten.

Ben zonder meer bereid om een paar zeillessen te geven, maar dan wel met een fokken boot en niet met een boot met oud tuig……………….

vr gr van een fokken zeiler…….

• Bart Hoofs

Inderdaad vraag eens Kees (Zoef) de Haas. Bij grote gezelschappen wordt zelfs de schuit van de baas ingeschakeld. Het hele Gildebestuur ging eens op een winderige dag de Kager plassen op…

Mogelijk kan je Jan Verhaar die met de Kager molen maalt eens vragen.

Die komt elke keer met de roeiboot naar zijn molen toe.

Bart

• Leen van der Meijden

Een ieder bedankt voor de tips; via een ballon, op de schaats, lopen over het (bevroren) water, met de kano, met de boot met bb motor; geen zorgen ik kom er wel.

Zal wel voorjaar worden. Nu lijkt me het me niet zo aangenaam om in een open bootje de plas op te gaan en ik fotografeer graag ‘met een zonnetje op de molen’, anders worden het van de donkere plaatjes.

Groeten,

Leen van der Meijden

Spijkenisse