Verlichte Boerderijen Route vanavond en morgen voor het laatst!!

• Ruben 4-Gever

Beste molenvrienden en molenfotografen,

Vanavond (6 Feb.) en morgen (7Feb.) de laatste avonden Verlichte Boerderijen Route!

Vanavond is onze hut (De Hoop in Maasdam) weer open vanaf 7 tot kwart voor 10,

En zaterdag de gehele dag van 10 tot 10;)

Zaterdagavond kan menig molenvrind een beker Punch krijgen voor het geval dat het op de weg naar huis gaat vriezen, Ook tussen de middag loopt men het risico een kop Huisgemaakte BoerenGroentesoep aangeboden te krijgen door onze vrijwilliger Herman Dorst.

Bij goed weer laten wij zaterdag onze petroleummotor ook even lopen, voor de geïntreseerde.

Met een hoop op tot ziens,

Groeten uit de Hoeksche Waard,

Ruben Viergever en de vrijwilligers van De Hoop;)

• Quistnix

Hallo Ruben,

Ik ben langsgeweest en jullie petroleummotor klonk prima!

De foto's staan op mijn Flickr-pagina: http://flickr.com/photos/33932522@N07/

(kan zijn dat daar nog wat bij komen binnenkort).

Groet,

Quistnix

• Justin vd Heuvel

Hey Quistnix,

volgensmij hebben wij elkaar dan (onbewust) ontmoet op “De Bouwing” in Geldermalsen. Ik zag uw foto's vanmiddag ik Wikipedia. Fraai ;)

Groeten,

Justin vd Heuvel (met die poelenburg-groene Nike jas)

• Ruben 4-Gever

Hey Quistnix,

Voor die overige foto's: ruben-tje@hotmail.com ;)

Ik zie ze wel verschijnen,

Groeten uit de Hoeksche Waard,

Ruben Viergever

• Quistnix

Ja, dat klopt. Ik heb nog een paar foto's staan waarvan ik twijfel of ze goed genoeg zijn om online te zetten. Het molenproject op Wikipedia had even voorrang. Ik moet nog software zien te vinden die alle foto's die ik in de kap gemaakt heb, samen te voegen (en ik hoop dat mijn pc dat aankan).

Groeten,

Quistnix

• Quistnix

Hoi Ruben,

De foto's zijn naar je gemaild. Foto's met mensen herkenbaar in beeld zet ik nooit zelf op internet, behalve wanneer ze dat aan mij vragen. Als je ze zelf ergens op een pagina wilt zetten, is dat prima.

Voor de fotoliefhebbers:

Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Gebruiker:Quistnix/fotoalbum_Nederlandse_molens staan meer foto's door mij gemaakt die vrij te gebruiken zijn (onder een CC-BY-SA licentie).

Groet,

Quistnix