nieuwe papieren meelzakken

• Hans de Kroon

Voor de collega-consumptiemulders die op zoek zijn naar een adres voor nieuwe papieren meelzakken voor 25 kg (licht bruin van kleur) met opdruk naar wens:

Aart van Randeraad in Bodegraven. tel. 0172-616139

• wijbrand

ik bestel ze daar al jaren

molen in bakel

gr wijbrand

• Tom Blaak

Geldt ook voor onze molen. Mijn voorganger bestelde ze hier al vele jaren en ik dus ook.

Groetjes,

Tom

• Gerard Sturkenboom

En door mijn afname is 'ie groot geworden!

Alle gekheid op een stokje. Aart levert toch al jaren aan een groot deel van de voor consumptie malende mulders? Wie kent niet de katoenen 25kg zakken met zijn “stempel-”opdruk. Ik heb ze ook nog in de vlasuitvoering/50kg; nu als relikwie nog immer aanwezig op de molen “St. Victor” in Heeze.

Overigens levert Aart ook 25kg zakken in witte uitvoering!

Eens kijken of we er morgen nog een paar gevuld kunnen krijgen!

Groet,

Gerard Sturkenboom

• Mario van den Berg

Dag Hans,

levert hij ook papieren zakken van 1 en 2 pond?

Wij zoeken nl. voor de Torenmolen van Zeddam bruine papieren zakjes voor onze meelproducten. Eventueel met opdruk, zodat we zelf niet meer hoeven te stempelen.

Gr.

Mario van den Berg

• Jacob Dekker

Hallo Mario,

Probeer het eens bij Paardekooper Verpakkingen. Dat is een zaak in o.a. papieren zakken en zakjes met vele vestigingen (te vinden via Google).

Wij hebben er in Rijsoord altijd onze zakken in diverse maten voor particuliere klanten van betrokken.

Groet, jAAp

• Bart Hoofs

Ook een goed adres is Vendrig in Montfoort. Bekijk hun site even.

(familie van Joop Vendrig uit Oudewater?)

• Maarten Dolman

Beste mensen,

Al onze verpakking, bruine papieren, bedrukt, of niet halen we bij Vendrig in Montfoort, zeker aante bevelen.

Maarten Dolman