website Sluismolen opgepimpt

• Andreas de Vos

Na een paar dagen stoeien heb ik een nieuwe versie van de website van de Sluismolen kunnen fabriceren.

Het is met name de layout en de presentatie van afbeeldingen die flink veranderd zijn.

http://home.orange.nl/andreas.de.vos/

Groetsels,

Andreas de Vos

• Stefan Boumans

Ook hierbij weer de opmerking dat het kleiner tonen van afbeeldingen dan ze daadwerkelijk zijn een omweg is. De plaatjes worden toch in hun oorspronkelijke formaat ingelezen en moeten dan alsnog verkleind worden.

Als je afbeeldingen kleiner wilt weergeven, maar er dan kleinere afbeeldingen van.

Wanneer een gebruiker ze groter moet kunnen zien, gebruik dan inderdaad de links om in een apart venster de grotere afbeeldingen te downloaden.

• klaas zaal

Dag Andreas, leuk hoor de molen en Bello op één site. Let aub even op je tabs, die hangen over je tekst hier en daar. klaas z

• Martin E. van Doornik

De “Bello” heb ik in Bergen nog zien staan toen ik voor cursussen naar de Volkshogeschool aldaar was. Het was in 1967 en 1969. Toen was de westkant van Alkmaar nog open!

• Andreas de Vos

Hoi Klaas,

Ja dat was voor mij ook een verrassing. Op mijn laptop ziet het er goed uit (internet explorer) en op mijn werk met dezelfe browser is de knoppenbalk gezakt. Wordt aan gewerkt.

Groetsels

Andreas de Vos