Zwaluwstaartverbindingen en zo.

• PENTERBAK

Op de valreep van deze zondag.

Beloofd is beloofd. Mijn website is weer eens aardig uitgebreid met de laatste bouwactiviteiten aan “Het Amsterdamse Waapen”.

Kijk maar eens wat ik er van gemaakt heb.

www.penterbak.nl/bladvijfwaapen.html

Groetjes, Jos.

• Jan Althof

Volgens mij ben jij een erg gelukkig mens!

• Erik Stoop

Beste Jos,

halverwege je schitterende verslag schrijf je (groot): Diep respect voor die vaklui.

Dat respect komt jou ook toe! Wat een geweldig werk en werkelijk onvoorstelbaar uitgevoerd. Als alles klaar is kan het niet anders of jij bent dé paltrokexpert in Nederland en daarbuiten.

Een genietende waterpezer

• chiel treffers

En eentje met veel geduld en gouwe handjes. Ben zelf een scheepsmodelbouwer en zie de vakkundigheid al van de paltrok afdruipen! Geweldig!

• Martin E. van Doornik

Ik ben van plan om een Oost-Europese paltrok-korenmolen te bouwen. De foto's en uitlegteksten van Penterbak geven mij veel inspiratie! Ik heb voorraad modelbouwhout. Maar ik kan ook uit oud eikenhout (meubels zat bij het grof vuil) zagen. En ik heb een oude tandartsboormachine met slang en verschillende opzetstukken.

• Frank T

Jos,

Het ziet er weer fantastisch uit! En wat een tijd gaat hier in zitten. Maar zoals Jan Althof al aangeeft, staalt van je werkstukken af, dat je er geluk van krijgt. Tijd is voor jou tijdens je modelbouwwerkzaamheden volgens mij ook geen graadmeter meer; tijdens dit hoogstaande vakwerk ga je volledig in het werkstuk zelf op en doet al het andere er in die tijd niet meer toe!

Succes en groet,

Frank