Beste lezer,
De meeste van de molenaars kennen mij al, mijn naam is Marit Hendriksen en zal me ook dit jaar weer bezig houden met de organisatie rondom de NMGD.
Dat is ook de reden waarom ik mij geroepen voel om op bovenstaande tekst te reageren.
Ik begrijp heel goed dat u deze manier interpreteert als een negatieve stimulans maar hoop dat u begrijpt dat er te veel geld omgaat in het versturen van pakketten naar molens die er niets mee doen. We vinden het fijn als mensen het pakket gebruiken maar nog prettiger als we ook weten welke pakketten hiervoor gebruikt worden.
U begrijpt, het is hiervoor nodig een lijn te trekken zodat er geen onnodige pakketten verstuurd hoeven te worden.
We zouden het dan ook zeer op prijs stellen als u uw activiteiten opgeeft via de website www.nationalemolenengemalendag.nl zodat wij ook voor uw molen reclame kunnen maken in de pers en op de website van de Nationale Molen- en Gemalendag.
Ik hoop van harte dat u allen in grote getale uw activiteit wilt opgeven en het belang inziet van het niet onnodig geld spenderen in het versturen van niet gebruikte pakketten.
Mocht dit niet lukken, kunt u mij bereiken op maandagen op nummer 020-6238703 of mailen naar m.hendriksen@molens.nl zodat ik u hiermee kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Marit Hendriksen
aanwezig maandag en woensdag
Bram Verzijl schreef:
>
> Wanneer een vrijwillig molenaar wel het informatiepakket
> benut om molendag bekend te maken onder het publiek maar zich
> niet aanmeld (vergeten, ziek of niet willen) dan krijgt hij
> of zij in 2010 geen pakket. Het lijkt mij dat een belangrijke
> doelstelling van DHM tekort wordt gedaan. En dit alles door
> een eigen, streng beleid. Nu toch maar proberen om met een
> positieve blik aan te melden :-) Vriendelijke groet, Bram