Op bezoek in de Waard

• Ruben 4-Gever

Vrijdag was het dan zover, een gezellige middag malen met Het Haantje en de tjasker van de fam. Schouten.

Janninck stond bij aankomst al te malen met Het Haantje, 2 vol bedroeg de zeilvoering.

Na een boterham of 2 zijn we naar Het Haantje gegaan, om de zeilvoering maar naar rondvol te brengen.

Wat ik nog wel even wil zeggen via deze weg is: Dat de Bever vakwerk heeft geleverd aan dat roedje! t ziet er werkelijk keurig netjes uit!

Ik ben maar gelijk begonnen met filmen, het eindresultaat valt mij persoonlijk een beetje tegen, Miss de volgende keer in de zomervakantie een beter resultaat;):)

Nadat we genoeg hadden gemalen met Het Haantje hebben we een poging gedaan om de Puch van Pieter-Jan (broer van Janninck) aan de gang te krijgen, met resultaat! Zo ging er een middag voorbij met rondjes rijden in het weiland naast de WIngerdse wip:):)

Tegen de tijd dat Aad thuis kwam van zijn werk was de wind helemaal weg, dus de Wingerdse wip heeft de hele dag stilgestaan:( …

Na een heerlijk bord lasagna weer naar huis gegaan, met weer een leuk verhaal:)!

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=3HE0pTnIiQc

Met de groeten uit de Hoeksche Waard,

Ruben 1..2…3…4-Gever

Fam. Schouten, Bedankt voor de leuke dag! ;)

• Michiel Regelink

Leuk filmpje, hoor. Het valt absoluut niet tegen! 5 sterren, al was het alleen al voor die gewéldige achtergrondmuziek. Shine on you crazy diamond blijft een prachtig nummer.

• Robert Van't Geloof

hee leuke film geworden zeg. Maar dat weer heeft ook wel weer wat he ruben. Echt Hollands weertje zullen we maar zeggen . grt robert