verjaardag in molen.

• Robert Van't Geloof

Vandaag ben ik 19 jaar geworden.

Ik had met Willem Slingerland afgesproken dat ik mijn verjaardag met molenvrienden/kennissen in de kleine molen in Streefkerk zou vieren.

Om 08:15 kwam ik al aan bij deze mooie wip. Willem was al een beetje aant kruien. Maar hij was al best moe van nog geen half veldje kruien. Willem is al vrij oud . Dus werken zen spieren natuurlijk niet goed mee.Dus hij was erg blij dat ik al vroeg was.De molen moest van nw naar zzw om. Toen we om wieren. Mocht ik er 2 halv van maken.Dat liep zeer uitstekend. Zo rond 11:30 kwam mijn ma met alle spullen stoelen eten drinken. En Rond 12:15 kwam Hans De Groot Langs. En die is tog leuk lang gebleven.

Terwijl hij er as ging de gang steeds er meer uit.

Willem riep leg maar zeil bij. Besloten rondvol. Terwijl ik daarmede druk doende was stopte de bus van De Gelder. Die kwamen langs ivm even een onderhoud

Maar dat hoefde toch maar niet

Terwijl hun aankwamen ging de molen wel erg hard dus ZWICHTEN.

naar 4 halve en daar liep hij goed mee.

Ondertussen Ging de telefoon Dat was jannick .Die moest ik ff halen op De Zijdeweg. friso was er ook bij. Met zijn 3en weer naar de kleine molen gelopen.

Onderwel kwam ook Dik aan fietsen Met zijn broertje leen.

Eerst maar lkker ff wat gedronken. En het bovenhuiis in gegaan. Later bracht dik zijn broertje naar huis toe. En hebben wij er 2vol/2halv vangemaakt. Toen we net de vang gelicht hadden kwam colin de joode aanlopen met zijn moeder..Hij wilde ook graag eens intb bovenhuis. Dus weer naar boven. later ging hij ook lekker stukkie taart eten. En toen vroeg ik colin Wil jij eens met ons de molen rondvol leggen? ja hoor dat wilde ie wel

Na dat gedaan te hebben wilde jannick wel eens de sluismolen bekijken.

daar wilde we heen gaan toen kwam jamie aan lopen. Dus ook hij ging mee.

Erg leuk daarna kwam dik weer aan fietsen. Dus ook hij lekker mee geweest.

daarna wast niet veel meer met wind.

Dus riep willem dat we hem af konden zeilen. en westerlijker konden kruien.

Rond 17:00 gingn jannick/friso weer weg.

En kwam ff later pa aan rijden met mac-donalds eten. Net naat eten kwam kees van dijk langs. Daarna kwam adrie van der ent ook. Om 21:00 sloten we het verjaardagje mooi voldaan af.

Groet Robert

• Rob Simons

Hey Robert,

Nog gefeliciteerd he!

Groeten,

Rob

• Robert Van't Geloof

Bedankt Rob !.