voor verjaardag van mijn vader ben ik op zoek naar een modelmolen/miniatuurmolen voor in de tuin.
Wie kan mij helpen?? verjaardag is eind juni.
Beste Sonja,
vlakbij de molen van Elst (Utrecht) zit een modelmolenmaker, hij maakt hele knappe modellen die heel erg goed op echte molens lijken, maar heel weinig onderhoud vergen. Er zijn wipmolens, achtkante gronzeilers en achtkante stellingmolens, allemaal in drie formaten.
Zoek op www.molendatabase.nl het adres van 't Wissel in Elst op en je kan er zo even langsrijden, de modelmolens staan een paar huizen verderop langs de weg, anders weten buurtbewoners wel waar je moet zijn.
Groetjes en succes,
Nynke
In de jaren zeventig fietste ik zeer regelmatig van Blaricum naar Utrecht voor studie. De snelweg A 27 bestond nog niet. Ik denk in Maartensdijk, daar stond een hele mooie grote schaal-wipmolen in de voortuin van een huis langs de straatweg. Compleet met scheprad, voor- en achterwaterlopen en een circuitbemaling. Hij moet wel door een echte molenliefhebber zijn gebouwd. Maar wie? Ik heb een dia van genomen, maar ik kan hem niet meer vinden. Anders had ik deze dia meteen gescand.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?