Bovenste end is de schade aan de heklatten te zien.
Mark,
De tijd zal je ervaring in het filmen en monteren geven, zo heb ik het immers ook geleerd. En ook ik merk steeds opnieuw weer leuke dingetjes om er een leuke sfeer aan te geven. Ga bijvoorbeeld eens kijken naar de snelheid van de molen en het weer, en zoek daarbij passende muziek. Dat geeft al snel de sfeer die je hebben wilt.
Gr, Luc
Nou Vluchtje je bent goed weggekomen daar in Raamsdonkveer, gelukkig liep t allemaal goed af.
Zelf heb ik overigens geleerd om zeker bij een zwak hekwerk in t vak te lopen wat t dichts bij de roe ligt, omdat t daar doorgaans t sterkst is, en dus t veiligst
Leuk dat er weer een vrouw in molenland actief is, succes met de opleiding. En je bent welkom om een keer tarwe te komen malen op de kleinste nog in bedrijf zijnde korenmolen van Zuid Holland gok ik….
Groet,
Tom, molenaar op een Fruitboom met een vlucht van een krappe 20 meter
Hee, bedankt voor de foto's (L.v.d.W.W), de uitnodiging (Tom) en de zorgen (Mark)!!!
Wat dat laatste betreft: wij leren om het hekwerk in te klimmen, de molenaar zei dat ik inderdaad zo dicht mogelijk langs de roede moest klimmen, maar had denk ik zelf ook niet het idee dat de latten/stokken/scheien af zouden kunnen breken. Ik vond het wel een mooie stellingmolenvuurdoop/ontgroening
;-)
En ik wist niet dat ik gefotografeerd was.
En ik kom zeker graag een keer langs!
groet
vluchtje (heb wat problemen met mijn echte naam online gooien, vandaar de alias)
Ha die Fotosmurf,
Benthuizen valt toch niet onder de regio Rijnmond???? En dat Kersenstokkie waar jij het over hebt is een Kersenboom, een kleine volwassen boom met pit. Dat je het even weet…… en ja volgens de Van Dale heeft Jaap gelijk wat betreft de krappe 20 meter, ik heb er mn eigen draai aan gegeven………
Met groeten en weltrusten
De Kersensmurf die zaterdag weer meel en omwentelingen heeft gesmurft
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?