wie weet?

• Rob Pols

Nee Strandmuldertje, dat was een houten achtkante molen en dit is een ronde stenen molen. Geen idee, maar ik denk door onder andere de kleurstelling en die wipmolen op de achtergrond aan een Rijnlandse molen. Het lijkt nog het meest op een vergrote versie van 't Poeltje in Warmond.

Rob P.

• De Strandmulder

zo meneertje Pols is ook weer boven water.

Wat zeg jij nou ben geen muldertje jij kan er nog alleen maar van dromen om mulder te zijn hahahah

• Rob Pols

Ja, meneertje Pols is weer boven het water van de Seine gekomen. En nee, ik ben geen mulder en zal dat ook nooit worden, maar ben wel een tweede waterpezer op het droge in een park. :D

Groeten, de Assistent-Parkmaler

• De Strandmulder

Moet je meneertje Pols eens horen een waterpezer pff je mag naar de polder en de boezem kijken. Lees jij eens eerts goed voordat je commetaar geeft, ik gaf andtwoord op de eerst foto ik zie het verschil wel tussen een achtkant of een stenenmolen

maar ga jij nou maar lekker mee draaien op een molen die niks meer aandrijft

• Rob Pols

De Hargmolen is inderdaad nog niet eens zo gek bedacht. Alleen, waar is de Westabtmolen dan?

Groeten van de tweede molenaar van het allermooiste stokkie van het Westland en omstreken (o ja, we zouden niet meer plagen).

• De Strandmulder

meeneertje Pols,

je plaag maar een end weg maar Maassluis is echt geen Westland!

de West Abstmolen stond aan de overkant meschien achter die bomen op die foto. Ik ga voor de Hargmolen, wie het beter weet mag het mij vertellen.

groeten van de Strandmulder