Molen de Jan Pol in de rouw

• Wesley de Best

Molen de Jan Pol in Dalen staat in de rouw. Dit is i.v.m. het overlijden van Harm Poortman. Harm Poortman maakte deel uit van het bestuur van het museum en leidde ook bezoekers door de molen. Het was altijd wel gezellig als Harm weer even langs kwam. Helaas zal dat nu niet meer kunnen.

De molen staat tot na de begrafenis van Harm in de rouw. Harm Poortman is ongeveer 83 jaar oud geworden.

Hierbij nog een foto van Harm, samen met Ricardo.

• Wesley de Best

Voor de foto: www.mijnalbum.nl/Album=4CVBUED4

We willen hierbij natuurlijk ook Harm's vrouw en familie van Harm sterkte toewensen in deze droevige tijd.

• Gerad Werkman

Heel veel sterkte toegewenst met de verwerking van weer een molenvriend.

Gerad en Maria+kinder; Grote Geert Kantens.

• gerrit jurgens

ook vanuit bergeijk onze condolens en sterkte met het verlies ook sterkte

voor de familie en vrienden uiteraard groten gerrit .

• M. Sijbom

Ik zit nu net even de prikpagina te bekijken en het haar gaat me recht overeind staan.

Wat een verlies, Harm de man die altijd enthousiast was over en voor de Jan Pol. Deze man heeft zich altijd 100% ingezet voor de molen. Toen ik nog op de Jan Pol draaide kon ik me altijd verzekeren van een bezoek. Met een molendag of iets dergelijks regelde Harm altijd een loempia van de plaatselijk chinees. Daarnaast hielp Harm ook graag mee om de molen op en af te zeilen.

83 is een mooie leeftijd, maar toch. Harm had energie om nog 100 te kunnen worden.

Heel veel sterkte aan Harm zijn vrouw, naar de Stichting Aold Daol'n, de stichting Dalen promotie en natuurlijk aan de molenaars (Sterkte jongens)

Marijn

Stadskanaal