Hallo allemaal,
Gisteren hebben Ricardo en ik een molentochtje gemaakt. Eerst om een uur gingen we de Jan Pol nog even kruien naar het NW richting Harm Poortman z'n huis. Daarna zijn we in de auto gestapt en zijn we richting Ommen gereden, waar we hadden verwacht dat de Konijnenbelt en of de Besthmenermolen zou draaien, maar niet dus. We zijn maar doorgereden naar Hellendoorn en daarna naar Olst en bij Olst zijn we het pondje over gegaan richting Welsum, de molen daar gaat helaas hard achteruit! Toen zijn we doorgereden naar Terwolde en daarna zijn we nog even wezen kijken in Wenum bij de molen van Vorderman. Ik heb nog geprobeert mijn camera te gebruiken in Wenum en dit keer deed die het wel, vandaar toch nog wat foto's. Ricardo heeft met zijn camera ook nog heel wat foto's gemaakt vooral in Wenum! Dus als er liefhebbers zijn voor meer foto's stuur dan even een e-mailtje naar Ricardo: windvanger@hotmail.com
Daar kwamen we ook nog mensen tegen die wel eens in het Veenpark waren geweest. Daarna zijn we weer naar huis gegaan.
http://www.mijnalbum.nl/Album=QDKNHEIR
Groeten Ricardo en Vincent