Nog gedraaid vandaag?

• Windvanger.

Vanavond even met Wesley op de JP gedraaid.

De molen stond op het W en stond goed op de wind.

Hij liep goed zonder zeil .

Vedder wens ik iedereen een leuke molendag morgen Ik moet helaas werken .

Maar werk gaat voor het meisje he .

Gr Ricardo Hemme uit compas

• Meelmuisje

Yup kom net van De Vriendschap in Weesp. Daar alvast het 1 en ander voorbereid voor morgen! Zo hebben we al alles klaargezet voor het verkopen van pannenkoeken en koffie enzovoorts. Verder heeft de molen lekker gelopen op het westen. Later in de avond zijn we nog wat gaan kneusen in de lege.. Rond half 10 toch nog even snel 2 volle opgezocht omdat het niet echt opschoot (wind ging er wat uit.. ) Om 10 uur was het erdoorheen en de molen ingehaald en met vlaggelijntjes achter gelaten. Laat molendag maar komen!:)

Donderdag nog in Muiderberg geweest die lekker door stond te draaien in de lege. Gedraaid van 11 uur tot half 3 en 3700 omw. gemaakt. Ook hier nog maar eens even al het 1 en ander klaargemaakt voor molendag.

Groetjes,

Thomas

• Wesley de Best

De Jan Pol heeft vanavond 589 omwentelingen gemaakt.

Foto's: www.mijnalbum.nl/Album=LYIAMJLD

De Jan Pol zal morgen dus niet draaien, maar is wel gewoon geopend van 13.30 uur tot 16.30 uur.

• molenaar

Werk gaat voor welk meisje???? Ik dacht dat jij liever jongens had?

• Mario Collombon

Gisteravond Roosje ook nog ff losgegooid en wat voorbereidingen getroffen voor vandaag. Eerst met 2 in top en later gekort naar 2 halve ging ie lekker rond. Rond 20:30 ging de wind er helemaal uit en heb ik `m uitgespannen. Zometeen naar de molen maar hoop wel dat `t meer gaat waaien want het is hier nog zo ongeveer bladstil!

• Windvanger.

Ik dacht at ik liever alleen blijf. heb maar 1 meisje das mijn molen in dalen .

• Mario

Arm meisje om ‘Jan Pol’ als naam te hebben…

Ik zou me nog bedenken als ik jou was, meisjes en molens gaan ook erg goed samen, je weet niet wat je mist.

• M. Sijbom

Mario, je kunt het ook op zijn Frans uitspreken, klinkt het toch weer anders :D

Maar Jean Pol mag blij zijn met een molenaar als Ricardo!