molendag in Zevenhuizen

• Johan Ottevanger

Goede morgen, de Zevenhuizense Molenviergang heeft gisteren sinds vijftig jaar weer witte zeilen, deze zeilen waren gesponsord door een lid van de vereniging Molenvrienden in het Rottemerengebied, en om die reden heeft deze man samen met zijn vrouw de vang mogen lichten van de molen nummer 3 van de Molenviergang of te wel de molen van Jan Spruit en zijn gezin.

Het erf was deze dag bij Jan opgefleurd met vlaggen, eet en drinkgelegenheid en uiteraard uitreiking van de nieuwe fietstocht rond de Rotte van 28 km. Op deze kaart wordt u verwezen naar alle bemalings facetten rond de rotte d.m.v. tekst met bijbehorende foto,s.

Ik heb proberen een paar foto,s op prikbord te zetten maar ik ben daar geen ster in, mocht het mislukken dan wil ik graag hulp hebben om deze toch te plaatsen, best wel aardige plaatjes met de molens met witte zeilen.

Johan Ottevanger

• Martin E. van Doornik

Probeer eens met www.mijnalbum.nl zoals veel prikkers gebruik van maken.

Of rechtstreekse foto's plaatsen: verklein de foto's op een fotobewerkingsprogramma (Adobe Photoshop CS zoals ik heb). Probeer ervoor te zorgen dat de korte zijde van de foto minimaal 400 pixels heeft. Plaats die foto's in www.mijnalbum.nl en klik erop voor een vegroting. Kopieer de fotobestandsnaam naar Word en zet voorin img tussen rechte haakjes en achterin /img ook tussen rechte haakjes. Kopieer het geheel (zonder spaties) naar het prikbord. Klaar!

Als erg veel foto's zijn is een rechtstreekse plaatsing teveel gevraagd. Dan maar gewoon www.mijnalbum.nl erop zetten.

• Rob Simons

• Rob Simons