Stoere werkers

• Theo de Raak

Beste prikkers

Heeft iemand een idee hoe ik aan de film Stoere werkers zou kunnen komen?

Bedankt alvast

vluchtje

• Robert Van't Geloof

ik meen me te herinneren dat ze op de molen van piet in alkmaar werden verkocht althans heb ik dat hier of ergens op internet gelezen,

grt robert

• Nel Scholten-Ballast

Of de film nog te koop is weet ik niet, maar hij is wel te leen bij het Gilde van Vrijwillige Molenaars.

• Barend Zinkweg

Als je geen imeeladres laat zien kan ik je niet eens een illegaal voorstel doen.

• Theo de Raak

o, niet aan gedacht.

;-)

• maarten van scheppingen

Hoi Theo,

stuur je e mail adres maar… maarten@westveensemolen.nl

Groeten maarten

• Martin E. van Doornik

De Stoere Werkers die ik als dubbel VHS-videobanden heb, zijn afkomstig uit het Nederlands Filmarchief te Bilthoven. Maar helaas, dit bedrijf staat niet in het online telefoonboek en googlen leverde geen resultaten op.

Maar een tijdje geleden heb ik wel enkele exemplaren gezien bij De Slegte aan de Herestraat in Groningen.

Best vervelend en suc6 met het verder zoeken.

• maarten van scheppingen

Hoi Martin,

hij hoeft niet meer te zoeken, effe mailen. Brand ik hem nog een keertje en stuur hem op….

Kind kan de was doen toch. 2 jaar gelden heb ik een band nieuw gekocht, via dvd recorder op dvd gezet….band liep vast, dus er missen 2 minuten…pech gehad. Heb later de handelaar nog gesproken, dat had hij wel vaker als klacht gehoord.

Nogmaals; meld je even en dan maken we het even rond, ik gok dat het met verzenden op €5 to €7,50 wordt.

Maarten

• Ron Jong

Beste Maarten,

Laat ik nou ook al een tijdje op zoek zijn naar deze video/DVD.

Als je hem voor mij ook zou willen branden heel graag. Ik wil de kosten uiteraard vergoeden.

Ik hoop dat het lukt.

Groetjes Ron Jong

IJsselstein.