Piet 40 jaar molenaar

• Eric van den Bosch

Vandaag is de dag dat Piet van den Bosch 40 jaar beroepsmolenaar is op de bovenmolen van Aarlanderveen. Dit is een hele prestatie en een unieke gebeurtenis en bij deze willen wij je van harte feliciteren en we zullen over een aantal weken dit heugelijke feit met je vieren.

Groetjes kinderen en kleinkinderen en je vrouw .

Voor een paar leuke foto's zie www.mijnalbum.nl/Album=EPRRCH6M

• Robert Van't Geloof

Piet Van harte gefeliciteerd

ook voor famielie en vrienden grt robert

• Margreet

Piet Gefeliciteerd! En zó perfect als dat die molen in de vreugd staat… Prachtig gewoon.

Zo zal ik het je in het ‘hoge’ noorden niet nadoen. Al zet ik strakjes Woldzigt ook weer in de vreugd omdat één van de Woldzigt vrijwilligers geslaagd is voor zijn getuigschrift vrijwillig molenaar, groet,Margreet

• Rob Simons

Van harte gefeliciteerd Piet en nog vele jaren maalplezier toegewenst.

Groeten,

Rob

• Nico van Dam

Ook van deze kant van harte gefeliciteerd met het 40 jarige jubileum.

Nu je zo'n beetje beroeps af bent hoop ik voor je dat je nog vele jaren ‘vrijwillig’ mag draaien.

Groeten Nico

• Hans Roest

Piet van harte met je jubileum dit weekend staan de meeste molens in rijnland in de vreugde.

(ook voor jou)

• leo middelkoop

Piet,

van harte en nog vele goede jaren toegewenst van een andere bovenmolenaar.

Leo Middelkoop

• Aad Schouten.

Piet ook vanharte geficiteerd vanuit de wingerdse.

En ook niet tevergeten corrie die al die jaren mee gemalen heeft,zowel bij dag als nacht .

want zo is het als molenaarsvrouw ,je bent als een paar extra ogen en oren van de molenaar, zeker als je al een paar dagen en soms een nacht in touw bent geweest ,als dan het weer het even toe laat een oogje dicht op de bank en dan is zij dat paar ogen en oren die de boel in de gaten houdt.

ongetwijfeld zijn de jaren omgevlogen, toen jullie daar kwamen was je de jongste van het stel en nu de oudste, wat is er allemaal wel niet gepasseerd in al die jaren.

o.a de strijd om de gang in bedrijf te houden ,waar zeker jij ook je aandeel in gehad hebt.

al die jaren gemalen zonder brokken ook dit mag wel eens genoemd worden,

alleen moest de vang wel eens wat uit gehakt worden ,maar dat mag geen naam hebben…………

veder kijken wij uit naar jullie feest waar jullie mogen vieren dat je 40 jaar getrouwd zijn, en 40 jaar molenaar .

en dan van dat laatste dan ook afscheid moeten nemen ,das een zware pil die geslikt moet worden.

gelukkig mogen jullie wel zijn met het feit dat zoon Erik het vangtouw mag overnemenen zodoende ook de molen in het gezichtveld mag blijven.

piet zoals je wel weet heb ik al die jaren dat ik voor je mocht invallen dit met heeeeel veel genoegen gedaan en zal dit dan ook zeker missen.

verder blijven we elkaar zoveel mogelijk in de molenharen zitten.

dat jullie nog vele jaren voorelkaar gepaard mogen blijven dat is de hartelijke wens van de fam Schouten

• wout v tienhoven

piet van harte gefeliciteerd nog velen jaren op de molen

vr gr wout

• Andreas de Vos

Hallo Piet,

Ook vanuit de Sluismolen de hartelijke felicitaties met het 40 jarig jubileum als bovenmolenaar. Een hele prestatie.

Groetsels,

Andreas de Vos