Piet 40 jaar molenaar

• Johan Ottevanger

Familie van den Bos van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, zoals Aad ook al schreef 40 jaren is niet niks, met mooie dagen maar ook minder mooie dagen en vele emotionele momenten, maar met deze dag van gisteren is er weer geschiedenis in de molenwereld op de balk geschreven, en wij wensen jullie samen veel gezondheid in jullie nieuwe onderkomen en dat jullie zoon het houtje overneemt dat is toch ouders wens??? niet waar??

Trouwens een prachtige foto in de boezem, zo te zien was het deze dag niet al te dik water gezien de golven op de boezem.

Vanaf de bovenmolen van de Tweemanspolder veel gezondheid en dat de “molenvrienden” jullie maar op blijven opzoeken, want dan kan er weer eens “gemalen” worden.

Piet misschien kan jij nou eens op Wingert als hulpmolenaar gaan draaien, of is het daar een ander watertype wat bij bovenmolenaars niet past??

Familie Johan Ottevanger

• WvdA

ook namens mij: Van Harte gefeliciteerd, Piet!

Willem

• N vd Bos

Beste Piet ,

Van harte gefeliciteerd met dit heugelijke feit.

Nog vele goede jaren toegewenst.

groet van een telg, ook uit een oud molenaarsgeslacht zonder CH op het end.

Nico van den Bos

• M-T. Wilhelmi

Beste Piet,

Ook van mij de hartelijke wensen voor 40 jaar molenaar zijnde.

Over de werkzaamheden, taken en verantwoordelijkheden van een beroepsmolenaar mochten wij al het een en ander in Maassluis vernemen. Dit dwingt alleen maar respect af. Helaas moesten wij om 23.00 uur stoppen, hoewel er vast en zeker veel meer te vertellen is.

Hartelijk dank voor de interessante avond en succes met jullie nieuwe leven!

Marie-Theres Wilhelmi

• dimitri

Beste Piet,

Gefeliciteerd met de 40 jaren molenaar. Kleine rekensom leert me dat je dan toch wel een goeie 60/65 jaar mot tellen.

Zou je ons Leken/Mio's en hobbyisten je geheim willen delen? Liefst hier op het prikbord.

groet en nogmaals van harte van een molenaar die als ie zijn best doet misschien de 30 nog kan halen in dit korte leventje.

dimitri