Nieuwe versie molenprikbord

• Redactie Molenprikbord

Beste bezoekers,

Komende nacht wordt het molenprikbord omgezet naar een nieuwe versie. Deze versie kent meer gebruiksmogelijkheden terwijl ook het archief volledig inzichtelijk en oproepbaar is.

In de komende nacht wordt er een export gemaakt van alle berichten, inclusief het archief. Al deze berichten worden overgezet naar het nieuwe prikbord.

Morgenochtend rond 11:00 uur wordt het nieuwe molenprikbord geactiveerd.

De nieuwe ‘prikomgeving’ zal voor enkelen even wennen zijn. De ervaring leert echter dat men na enkele dagen vertrouwd is geraakt met de nieuwe versie. Vanzelfsprekend is het mogelijk om uw ervaringen vanaf morgenochtend op het vernieuwde prikbord te melden cq te bespreken.

Prikkers die zich registreren cq zich hebben geregistreerd kunnen overigens van extra opties gebruik maken. Het is dan ook onze aanbeveling om een inlog aan te vragen.

Prikkers van het landroverprikbord hebben reeds uitgebreid kunnen discussiëren over de nieuwe versie: http://landrover.startpagina.nl/prikbord/6419856/het-nieuwe-prikbord!#msg-6419856

Moderators Molenprikbord

Andre Koopal

Peter van den Dongen

• Robert Van't Geloof

Hallo, Ok ben benieuwd ,

Een vraagje, Is het prikbord dan tot morgenochtend ook uit de lucht of dat niett

? Groet Robert

• Molenaarsgezel

Klein dingetje, ik weet niet of dit van bovenaf verkregen softwarre is. Het lijkt me wel, maar mijn IE8 snapt het nieuwe prikbord niet. Ik neem aan dat het dan aan de developers van Startpagina is om daar even naar te kijken?

Groetjes,

Christian

• Stefan Teeling

Ik heb een inlog aangevraagd, maar deze werkt niet. Zou dit probleem nu ook eens kunnen worden opgelost?!

Gr. Stefan Teeling

• L.v.d.W.W.

Ben benieuwd Peter/André!

Ik hoop wel dat we niet als dat landroverprikbord die gifgroene kleur krijgen;)

Succes!

Gr, Luc

• Martin E. van Doornik

Een paar jaren geleden is het prikbord op verzoek van de molenprikborders in “molenkleuren” uitgevoerd. Waarom ik nu tegen de kleuren van griesmeelpudding met sinaasappelsaus aankijk, heb ik geen idee….

• Margreet

Nu, ja, ik moet toegeven dat ik dat roze waarin ik m'n eerste stappen op dit prikbord zette ook wel een mooie kleur vond.

Overigens vind ik die griesmeelkleur wel inspirerend: ga ik vanavond als toetje maken, Margreet

• Mario Collombon

Ik vind dit nog altijd mooier dan de kerstkleuren van een tijd geleden, en griesmeel met een sausje lekker toch :)

In de kolommen rechts ook de kleur blauw voor de waterpezers >

• Rob Hoving

Word de speelmolenprikbord ook vernieuwd? of blijft die wel gewoon de oude?

Groetjes Rob

• jeroen

kan het zijn dat ik nog het oude prikbord heb?

Ik zie in ieder geval nog niet het nieuwe blokje van dat controlegetal e.d. zoals dat op het landroverprikbord is. Kan dit kloppen?

Groeten, Jeroen