Nieuwe versie molenprikbord

• Willem Roose

Jeroen, ik begrijp dit ‘lijntje’ ook niet; er is bij mij geen enkel verschil t.o.v. gisteren…

Groet,

Willem

• L.v.d.W.W.

Inderdaad Willem.

Als ik dat landrover-prikbord nu aanklik krijg ik dit: Phorum Database Error

Sorry, a Phorum database error occurred.

Please try again later!

• Redactie Molenprikbord

Beste mensen,

Tja, het gaat nooit zoals je hoopt, het gaat nooit zoals je vreest, zeker nu de grootste prikborden aan hun verhuizing toe zijn. Feit is dat de omzetting nog even op zich laat wachten vanwege een aantal technische problemen. Vooralsnog is het niet duidelijk wanneer de omzetting exact wordt afgerond, wij doen dus een beroep op jullie geduld. Voor zover nu duidelijk kan er via het bestaande prikbord gewoon worden geprikt; al is het mogelijk dat zich hier en daar een digitaal ‘hikje’ voordoet.

Zeker is wel dat er momenteel hard wordt gewerkt om de problemen het hoofd te bieden.

ps Overzicht van de andere startpaginaprikborden: http://www.startpagina.nl/prikbord/

Andre & Peter

• Martin E. van Doornik

Zal ik voorlopig niet meemaken, vrijdag vertrek ik naar SVERIGE voor 3 weken, misschien plak ik er een vierde week aan. Ik weet een waterrad-houtzaagmolen in Noord-Värmland….

• Redactie Molenprikbord

Door vertraging is het niet gelukt het molenprikbord gisteren om te zetten. De actie wordt verplaatst naar dinsdag 9 juni om 14:00 uur.

Excuses voor het ongemak.

Martijn van Maasakkers

Startpagina Developer

• gerrit jurgens

haast je niet slecht voor het hart maak je niet druk komt allemaaal

wel goe even diep ademen en gewoon blijven broberen wij prikken toch wel door nieuw of oud .