Weer 4 molenaars erbij.

• Jos van Schooten

Vandaag, dinsdag 9 juni zijn er examens afgenomen voor het getuigschrift van de Hollandsche Molen.

Het strijdperk was dit keer voor het eerst op Molen de Adriaan in Haarlem voor de afdeling Noord-Holland.

De kandidaten waren:

Peter van Liempt, Haarlem

Nicole Linnenbank, Amsterdam

Ruud van der Aakster, Alkmaar

Jan van Wonderen, Ouddorp

En ze flikten het kunstje allen met goed resultaat.>:D<

Dame en heren, van harte gefeliciteerd met jullie molenaarschap, en dat er nog heel veel heerlijke draaiuren gemaakt.gaan worden.:)-D :)-D

Felicitaties ook aan Jan, Robert, André en Ton.

Groeten aan allen, Jos.

• Bart Hoofs

Naar ik begreep zijn de voorjaarsexamens heel goed verlopen qua slagingspercentage. Dat is een compliment aan allen. Kortom de ingeslagen weg door GVM en DHM begint haar vruchten af te werpen.

• Robert Berkovits

Dank je Jos! Jij ook van harte gefeliciteerd met het slagen van Peter!!

Groeten,

Robert

• Ruud van den Aakster

Dank je wel Jos,

Het is een hele bijzondere tijd geweest realiseer ik me nu, en ik heb er van genoten.

Dus geen gezellige theorie avonden meer, niet meer de hopeloze blik in de ogen van de mentoren als er weer een dom antwoord werd gegeven op een niet eens zo moeilijke vraag, niet meer lekker dom en onwetend naar andere molens gaan om daar ervaring op te doen( we horen het nu te weten) en daar altijd weer vol geduld met koffie en koek ontvangen worden ,vooral bij Jos en Joyce, enz,enz.

Oja, Jan van Wonderen komt uit Oudorp en Ruud van den Aakster uit Heiloo…….

• Ranko

Dame en heren geslaagde molenaars,

Van Harte gefeliciteerd met jullie prestaties, dit is weer een fantastische score voor NH. Samen met Christiaan Smit er bij hebben we nu al vijf (5) nieuwe molenaars erbij. Hopelijk vinden jullie je draai op een molen in NH en gaan er daar door weer meer molens draaien, of de bekende molens gaan meer draaien, als je begrijpt wat ik bedoel…..

Ook alle mentoren van NH die hier veel tijd en energie in gestoken hebben, van harte gefeliciteerd en bedankt voor jullie inzet.

Groeten,

Ranko