Het is ook niet erg duidelijk om als tekst voor hyperlinks enkel de url van de hoofdpagina van de website te tonen.
Da's handig als je een bericht afdrukt of de tekst ervan verstuurt…
Hoe kan ik erachter komen of mijn e-mailadres afgeschermd is en blijft? Die optie kun je nu niet meer aankruisen. Of is het nu standaard een afgeschermd mailadres?
Wat ik een grote vooruitgang vind is de overzichtelijkheid van vet, cursief, onderstreept en andere functies. Anders moest je steeds HELP! induiken.
Ik vind de verandering niet zo spectaculair radicaal, hoor. Stilstand is achteruitgang, dus af en toe eens iets nieuws proberen brengt wat leven in de brouwerij! ><
(Met die smileys begint het wel wat op Hyves te lijken, haha B)-)
Groeten, Rob P.
> De de markering voor ongelezen berichten is wél zichtbaar als je inlogd.
Tja, dat noem ik dus geen vooruitgang. Je moet dus 1 registreren en 2 inloggen om weer te krijgen wat je altijd al had. Dat vraagt meer handelingen en maakt het gebruik van het prikbord er dus zeker niet handiger op.
-.: heb je je bericht bekeken, moet je weer een ándere code intikken. Krijg je dus eerst nog maar eens een foutmelding daarover. Zucht.
+.? Wellicht dat in de hoofdpagina alle afzonderlijke berichten weergegeven kunnen worden, gesorteerd op datum?
Hoi,
Zoals de meeste al gemerkt hebben is de nieuwe versie van het prikbord actief. De eerste berichten erover hebben we uiteraard al gelezen, en indien nodig zullen we problemen doorgeven aan de technische mensen van het prikbord. Maar bedenk wel dat het met iets van 1900 prikborden die allemaal dezelfde software gebruiken, het altijd compromis maken is. Sommige dingen die gemeld zijn, zijn keuzes die gemaakt zijn, of omdat dingen anders werken.
Let op!!
Eén ding dat mensen in het oog springt, is dat er geen nieuw markeringen meer zijn. Dit komt omdat dit deel nu gekoppeld is aan een login. Als je onder een login werkt heb je deze functionaliteit weer terug, en wat het grote voordeel is boven de oude methode is dat dit behouden blijft als je op een andere pc inlogt.
Een login aanmaken bied nog een groot voordeel, het is nu namelijk mogelijk om een bericht achteraf nog te wijzigen, maar uiteraard alleen als je het ingelogd hebt geprikt. Het loont dus nu de moeite om een login te maken.
Ik maak dit topic sticky zodat het bovenaan blijft staan, als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, of als je gewoon een compliment wilt maken :-), laat het dan hieronder weten.
Groetjes,
Andre en Peter.
Ik vind het geen achteruitgang maar een vooruitgang. proficiat aan de beheerders van startpagina
Inloggen heeft meerdere voordelen dan jullie denken:
* Jouw naam staat al ingevuld wanneer je wil reageren
* Je ziet de nieuwe berichten
* Je moet die (vervelende) cijfers en letters niet overtypen, wil je een nieuw bericht plaatsen.
Tevens moet je niet altijd inloggen hoor. Je kan instellen op je computer dat hij jouw logingegevens onthoud en dan ben je altijd ingelogd. (niet voor openbare computers natuurlijk)
Tevens vindt ik de opmaak in de berichten makkelijker. Je moet zelf geen html codes gebruiken. Je klikt op de knopjes bovenaan en hop, jouw tekst staat in het vet.
Nogmaals proficiat!
Ik vind het er prima uitzien, waarbij mijn complimenten voor het intact laten van het grootste gedeelte van het uiterlijk van het molenprikbord.
vraag: waar is de rss gebleven? komt die nog terug?
en ok, toch nog een kritiekpuntje: wat mij betreft hoeft er niet telkens als je een post aanklikt, een nieuw browservenster geopend te worden. na een uurtje ‘prikken’ heb je een woud aan browservensters openstaan…
Helemaal top dat nieuwe prikbord (tu)
Lettertype is wat klein maar dat zal wel aan de resolutie van mijn scherm liggen (soms zie je drie of meer keuzeknopjes voor de grootte; wel handig!) Ook fijn dat je typfoutjes achteraf even bij kunt werken; daardoor voorkom je wat vaak voorkwam: een posting op een posting op een posting….
Evenementenkalender rechts onderaan vind ik ook reuze handig! Dank voor de noeste arbeid achter de schermen ><
Groet,
Cees
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?