Het nieuwe prikbord

• Damien De Leeuw

Ik wou even melding maken van volgend probleem.

Ik bekeek zonet dit oude prikbordbericht: http://molen.startpagina.nl/prikbord/7801509/west-en-oost-vlaamse-molens#msg-7801509

Wat mij opviel is dat de berichten niet chronologisch gerangschikt zijn…

Kan ik dit zelf verhelpen door één of andere instelling? Of is dit een “overgangsbug”?

Met vriendelijke groet,

Damien De Leeuw

• Hendrik van de Aa

Beste Damien

Als je bovenin kijkt (donkerrode balk van het forum) zie je daartussen staan: uitgeklapt op datum. Als je die aanklikt, zou je de postings op datum moeten kunnen zien; nu zie je ze door elkaar heen, omdat iemand een dag later op een reactie van iemand van een dag eerder kan hebben gereageerd.

groeten, Henk

• Damien De Leeuw

Inderdaad Hendrik, maar zelfs al druk ik op “uitgeklapt op datum” lukt het niet om ze in chronologische volgorde te krijgen…

bericht 8 is van 21 december 2008 16:57

bericht 9 is van 20 december 2008 18:51

bericht 10 is van 20 december 2008 20:01

groeten,

Damien

• Justin van den Heuvel

Inderdaad Jeroen, best irritant. Ik heb ook liever dat ze op datum staan.

Ik vond het al zo vreemd dat die “ontstoken roeden affaire” weer boven water kwam:D

• Johan G

Ik vind de nieuwe prikbord WAARDELOOS en ik denk vele met mij, draai de oude terug!!!!

Alle verandering is geen verbetering, zeker deze NIET!!!

Droeten Johan G

• De Melende Molenaarsvrouw

Eigenlijk dacht ik dat het nieuwe prikbord me eindelijk eens van een forse prikverslaving zou afhelpen. Nu merk ik dat dat niet gelukt is en dat anderen wel iets minder prikken, jammer,Margreet

• Andre Koopal

Ook die anderen zijn verslaafd en komen wel terug :-)

• Henk Klöpping

Hoi, Andre,

je zou kunnen overwegen mensen toe te staan in te te loggen met Yubikeys. Er zijn maar een paar regels php voor nodig en het werkt, en je hoeft zo je password niet meer te onthouden. PS: ik geef er mogelijk dit najaar een lezinkje over op de NLUUG najaarsconferentie.

• Andre Koopal

Hoi Henk,

Wij beheren de code niet, alles word verzorgd door startpagina. Dit soort dingen zitten er dus niet in.

Groetjes,

André

• Waterpezer

Hallo Andre,

Kunnen misschien de kleuren van het speelmolenprikbord aangepast worden?

Met de witte kleur op achtergrond en van de tekst, kun je het bovenste gedeelte niet zien (waar je een nieuwe bericht kan aanmaken), en ik denk dat niet iedereen weet waar dat zit nu.

Lastig voor iedereen, maar goed het is nogal stilletjes zo op de pagina :P

Groetjes Jeffrey