Molen van Katwijk (NB ) te koop!

• Eric van Kempen

Hallo,

De molen “Marjan” aan de Lange Linden 30 te Katwijk (NB ) bij Cuijk is te koop.

Voor belangstellenden mail naar dit adres. Het gaat om een woonhuis van 2 etages waarop een achtkant stelling molen gebouwd is. Bijgebouwen zijn 2 pakhuizen en een schuur.

Groetjes,

Eric van Kempen

• Vincent Claessens

De molen van Katwijk bij Cuijk is toch naamloos? En nog een vraag: hoe wil je nou een molen verkopen met woonhuis erin al hij op een industrieterein staat? Als de vraagprijs hoger is dan een paar ton, zullen er nauwelijks belangstellenden zijn, toch? Ik hoop dat deze bijzondere molen uiteindelijk niet in verkeerde handen terecht komt. Succes.

• Stefan Willems

Hallo Eric

Kun jij meer gegevens plaatsen over de molen met een vraagprijs.

Wil jij de molen van je ouders verkopen dan zul je ook een e-mail adres of een adres van een eventuele makelaar moeten achterlaten zodat er op gereageerd kan worden.

Stefan Willems

molenaar Jan van Cuijk.

• Jeannet Akkermans

Hallo Eric,

Zou je me willen laten weten in welke prijscategorie zo`n molen valt?

vriendelijke groet,

Jeannet Akkermans

• Joyce Linders - Rossen

Hallo Eric,

Namens de familie van Katwijk - van Kempen mail ik je dit.

Ik ben Joyce, kleindochter van An van Katwijk - van Kempen en dochter van Annemieke Rossen - van Katwijk.

Vandaag was ik bij een molen kijken en toen vertelde ik dat een oom van mijn moeder in een molen woonde.

Hij vertelde me dat het te koop stond en dat ome Jan (voor ons) ergens anders woonde.

Kunnen jullie ons het adres geven, zodat we een keer contact met elkaar kunnen nemen.

Eventueel telefoonnummer.

Hopelijk horen we snel van jullie

Alvast bedankt

Joyce Linders - Rossen

dochter van Annemieke Rossen - van Katwijk

en kleindochter van An van Katwijk - van Kempen