excursie Woldzicht

• Jan Stolp

Ik had al wel eerder willen reageren maar moest even wennen aan de nieuwe opzet van dit forum.

Afgelopen dinsdag heb ik samen met een hoop andere Friese en ook Groninger molenaars de “Woldzicht” in Roderwolde bezocht.

Speciaal voor ons werd door Margreet Versteeg en Arnoud van der Mheen en nog een derde molenaar wiens naam mij helaas even ontschoten is olie geslagen ,er was voldoende wind daarvoor.Een heel mooi complex met een prachtige ligging, dat zal bekend zijn maar ik wil vooral nog de “bemanning” van de molen ( inclusief de kinderen van Margreet) bedanken voor de ontvangst met Koffie/Thee/Fris en koek.

Groeten

Jan Stolp ( deel uitmakend van de delegatie van “de Rat ”)

• Martijn Scholtens

Ik heb dinsdag ook wat foto's gemaakt van de Woldzigt.

http://picasaweb.google.com/martijnscholtens78/OliemolenWoldzigt#

a.s dinsdag ben ik er ook weer bij.

Gr Martijn

• Margreet

Beste Jan, Martijn e.a. het was ook voor ons een genoegen. En ze luisteren ook zo goed!, merkte Arnoud later op….De versgeslaagde molenaar die al die spannende luchten te verduren kreeg heet Jaap Venekamp. Martijn kun je me foto 41 t/m 46 in een groter formaat mailen? Ik vind ze erg mooi. En Jan, zeer bedankt voor de mooie broodplank. Komt altijd van pas in een huis en molen vol hongerige monden en zelfgebakken broden van molenmeel! En de kinderen van Arnoud zijn ook die van mij, hoor, groet, Margreet-die graag naar de avondexcursie dinsdag zou willen, eigenlijk op zoek is naar iemand die haar op sleeptouw kan nemen-

• Gerben D. Wijnja

Wat een prachtige foto's die de sfeer goed weergeven. Jammer dat ik niet kon i.v.m. mijn werk.

Gerben

• Jan Stolp

Ere wie ere toekomt!

De snijplank werd je aangeboden door Simon Jellema.

Groeten Jan