krijn van koppen

• Robert Van't Geloof

Hallo mensen,

Gisteren waren Nathan en ik even bij De Zwaan ouddorp, We waren met krijn boven aant praten En toen kwam er iemand naar boven gelopen.

Met de mededeling van Krin der is een verrassing.

Beneden aan gekomen kwam er een stoet mensen aan lopen, Voor aan de burgermeester en commesaris franssen,

Na een toespraak werd krijn gespeld in ridder van oranje nassau, Krijn nogmaals vanaf hier gefeliciteerd

Grt robert

• Waterpezer

dat is nog eens een leuke mededeling & verassing!

van harte gefeliciteerd!

groetjes jeffrey

• Melende Molenaarsvrouw

Kun je misschien iets meer vertellen over Krijn van Koppen? Ik kan hem niet googelen en ken hem ook niet. Wat heeft hij voor speciale diensten aan de molenwereld verleend. waarom heeft het Hare Majesteit … etc. om hem te decoreren?

• Robert Van't Geloof

Hoi

Krijn van koppen draait al sinds ongeveer 1979 met De Zwaan op Ouddorp,

Toen hij nog werkte draaide hij zaterdags en doordeweeks als ie vrij was of savonds Na zijn

toen hij de vut in ging is hij meer gaan draaien ,

Nu draait hij al weer jaren bijna elke middag op zondag na .

Ook heeft hij vele modelmolens gemaakt En vele mensen met molentjes en houtwerken geholpen

Gr robert.ps niet alleen krijn kreeg een onderscheiding, Ook Wim de vries uit goedereede Van de windvang. Kreeg er 1

http://gomolens.nl/index.php?p=nieuws&id=134

• Bart Hoofs

Als je het hebt over modelmolens: de modellen van Krijn van Koppen halen een hoge perfectie. De prachtige tjasker op de stelling is een sieraad en ook de andere modellen. Van Koppen die vaak met de molen draait is een warm ambassadeur voor de molens want elke toerist of bezoeker wordt enthousiast gemaakt voor onze molens.

Ook Wim de Vries proficiat!

Nog nieuws trouwens over de molendag Goeree-Overflakkee?

• Robert Van't Geloof

Hoi Bart nee verder niet veel nieuws van molendag, ik was bij nathan op de hoop, liep leuk maalde ook nog ff .

vanaf 7:15 tot 21:30 heeft ie gedraaid