Hallo allemaal.
Afgelopen week heb ik mijn website even stevig onderhanden genomen.
Door het steeds weer moeten aanvullen van de inhoudsopgave vond ik deze een beetje rommelig worden.
Daarom heb ik besloten om de inhoudsopgave eerst in een paar hoofdgroepen te verdelen waarna de onderwerpen ook weer netjes zijn verdeeld.
Door het aanklikken van het onderwerp in het eerste blad kom je op een inhoudsopgave waarbij je door het aanklikken van het gewenste plaatje op de juiste site terecht komt.
De onderwerpen zijn verdeeld in Penterbak informatie, hier vind je diverse links betreffende de website, het gastenboek en mijn contactmailadres en de vraag en antwoord site. Onder Modelbouw tref je alle eerder door mij gebouwde schaalmodellen aan, Het Amsterdamsche Wapen heeft zijn eigen aftakkingen gekregen zoals de geschiedenis van de Amsterdamse molens, een voorwoord en de bouw van het model zelf, en de tekeningen en tekst waarmee het model tot stand komt.
Op de site van Paltrokmolen De Eenhoorn tref je de geschiedeins van de molen aan, de bouw van het schaalmodel, het fotoverhaal; van dik hout.. ,zagen slijpen en de tijdelijke site van 25 jaar SMZK. Een site over de technische kant van de Eenhoorn is in voorbereiding. Voor deze site zullen veel foto's gebruikt worden die ook in mijn theorieles bij het Gilde worden gebruikt.
De laatste wijzigingen zijn:
De toevoeging van het schaalmodelletje van het molentje van Groenendaal, Bij paltrokmolen de Vrouwenakker zijn wat digitale foto,s bijgeplaatst, en de tekst bij het model van Jan Blanken is verder aangevuld, maar nog niet helemaal af.
Verder is de lay-out veranderd door gebruik van één achtergrondkleur, lettertype, -grootte en -kleur voor alle sites.
Ik hoop dat in mijn vakantie weer aan wat modelbouwactiviteiten toe kom, want het schiet niet echt op met dat Amsterdamsche Wapen.
Ik probeer eerst nog een expositie in elkaar te knutselen over alle verdwenen Haarlemse molens. Het streven is om deze fotoborden klaar te hebben voor het Monumentenweekend in september. De expositie past prima in het thema ‘Haarlem op de kaart’ . Nader bericht volgt.
Voor de belangstellenden: www.penterbak.nl
Penterbak groet u,
Jos.