Nieuw boek! 'De Overijsselse Windmolens van toen en nu'

  • Nelly Sonneveld

    boek ‘De Overijsselse Windmolens van toen en nu’ bestellen (11-12-2009)

    Op 11 december jl is het boek ‘De Windmolens van toen en nu’ gepresenteerd door de Stichting ‘Verdwenen Molens’.

    Het boek is geschreven en samengesteld door de heer G.H. Varwijk sr. uit Dedemsvaart

    Het boek heeft 368 pagina's gekregen, vele foto's in kleur en in zwart/wit, uitgevoerd in de maat van 24.7 x 29 cm, gebonden en met een harde kaft.

    De verdwenen en de nog bestaande molens zijn alfabetisch in het boek op plaats vermeld waar ze gestaan hebben en nog staan.

    Het boek kan rechtstreeks bij de Stichting ‘Verdwenen Molens’ besteld worden door

    € 29,90 plus € 3,50 verzendkosten = totaal € 33,40 over te maken op bankrekeningnummer 1095.23.865.

    Vergeet uw naam en adres niet te vermelden.

    NB. Het is echt een héél mooi boek geworden, dit boek mag niet ontbreken in uw molenboekenverzameling, een echte aanrader,

    Uiteraard heeft de Database van Verdwenen Molens hieraan met veel plezier meegewerkt.

    Nelly Sonneveld

  • Bart Hoofs

    Zo te zien krijgt directeur Leo Endedijk van De Hollandsch Molen ook een exemplaar overhandigd.

    Zie ook: http://www.hardenberg.nu/?n_id=124135&s_id=387

  • Leo Endedijk

    Ik mocht inderdaad samen met de voorzitter van Stichting De Overijsselse Molen het eerste exemplaar in ontvangst nemen.

    Leo Endedijk

  • Tom Blaak

    Hoi Nelly,

    Heb jij toevallig een ISBNnummer van dit boek? Dan kan ik het bestellen bij de boekhandel hier in het dorp.

    Groetjes,

    Tom

  • Detlef ter Haar

    Het is inderdaad een mooi boek geworden met toch informatie die niet een twee bekend is en dus direct de volgende dag het boek maar aangeschaft. Handig als we ze zelf ook verkopen bij de molen. Verder zijn voor de boekpresentatie nog opnames gemaakt door RTV Oost 's morgens bij ons op de molen met een interview met dhr. Varwijk. Zie http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=104956. Het is zelfs mogelijk om het filmpje op te slaan en af te spelen in Real Player..

    Groeten Detlef ter Haar - molenaar De Star Balkbrug.

  • Tom Blaak

    Heeft iemand een idee wie de uitgever is? En het ISBN nummer???

    Groet

    Tom

  • Detlef ter Haar

    Hallo Tom,

    Het boek is uitgegeven door uitgever: ‘'Stichting Verdwenen Molens’' en gedrukt bij drukkerij Waanders te Zwolle.

    Een ISBN nummer heb ik zo niet kunnen vinden in het boek, maar als je het boek bestelt op de manier zoals Nelly beschrijft moet het lukken.

    Prettige feestdagen,

    Detlef ter Haar

  • Wesley de Best

    Hallo. Heeft iemand een e-mail adres of zo van de stichting Verdwenen Molens? Ik heb het boek ruim 2 weken geleden besteld, betaald (naam en adres wél vermeld), maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Of komt dit, door de feestdagen die er tussen zitten?

    Met vriendelijke groeten,

    Wesley de Best

  • Tom Blaak

    Ha Wesley

    Ik sluit me aan bij jouw vraag, ik heb namelijk het boek ook nog niet binnen, en twee weken geleden besteld.

    Groetjes

    Tom

  • Enkie

    Ik heb wel een adres kunnen vinden maar geen mailadres het adres van de stichting is Hoofdvaart 43

    7701 JG Dedemsvaart.

    Alleen bij mij rijst de vraag hoe heb je het boek besteld,is daar geen adres oid aan gerelateerd.

    Enkie