Nieuw boek! 'De Overijsselse Windmolens van toen en nu'

  • Henk

    Ik wacht ook op het boek.

    Vermoedelijk heeft de stichting geen e.bankrekening.

    Dan komt er maar eens in de 14 dagen een afschrift.

    Zal een dezer dagen moeten komen.

  • H.Noot

    Gewoon de samensteller de heer G.Varwijk even bellen. Of de telefoonnummers nog kloppen weet ik niet.

    Tel.vast: 0523-613131

    mob: 0620329969

    Harmannus Noot.

  • Bob Poppen

    Ik heb het boek aan het eind van 't jaar via mijn boekhandel besteld.

    Deze berichtte mij vervolgens dat hij het boek op 13 januari in huis kan hebben.

    E.e.a. zal wel een reden hebben.

    Maar als alles klopt is het boek er dus over een week.

  • Detlef ter Haar

    Het adres is het adres van de samensteller, dhr. Varwijk. Ik heb het even opgezocht in de telefoongids en hieronder staat het resultaat. Het telefoonnummer is inderdaad anders.

    Varwijk G H sr

    Hoofdvaart 43

    7701JG

    Dedemsvaart

    0523-612017

    Groeten Detlef ter Haar

  • Bob Poppen

    Vanmiddag heb ik het boek bij mijn boekhandelaar in ontvangst kunnen nemen.

  • Henk vdk

    Ik kreeg het vandaag binnen.

  • Dick Bunskoeke

    Inderdaad een prachtig kijkboek, zeker voor deze lage prijs! Vandaag heb ik het ook ontvangen.

    Vreemd dat er geen voorwoord in staat, dat de afbeelidingen niet verantwoord worden en er wel copyright wordt geclaimd.

    Jammer dat de teksten duidelijk ondergeschikt en soms apert onjuist zijn, dat er geen indexen of overzichten zijn opgenomen (wel bij Zwolle) en dat de bronvermelding zo beknopt en soms onduidelijk is.

    Desalniettemin een prestatie van formaat om zo'n boek uit te geven! Voor velen zal Overijssel nu geen “witte vlek” meer zijn en daarvoor mogen we de heer Varwijk dankbaar zijn.

  • Wesley de Best

    Ik heb het boek gisteren ontvangen.

  • Erna Varwijk

    Even een reactie op uw vragen en/of opmerkingen.

    De afschriften komen nu iedere week zodat wij de bestellijst sneller door kunnen zenden aan drukkerij Waanders te Zwolle die zorgt voor de verzending.

    Mocht er toch iets misgegaan zijn kunt u mailen naar: ernavarwijk@hetnet.nl of gerardsr@varwyk.nl. Wij proberen het dan op te lossen.

    De verzending kan iets later zijn geweest dan anders en is waarschijnlijk veroorzaakt door de feestdagen en de sneeuwval. Ook kwamen we betalingen tegen zonder adres of plaatsnaam en dat vergde veel speurwerk.

    Maar we proberen alles zo snel mogelijk te versturen.

    Er zijn nogal wat vragen omtrent het bestellen van het boek. Daarom het volgende:

    Het boek kan rechtstreeks besteld worden bij de “Stichting Verdwenen Molens” door 29.90 euro plus 3.50 euro als bijdrage in de verzendkosten (totaal 33.40) over te maken op bankrekeningnummer 1095.23.865.

    Vergeet niet uw naam, adres, postcode en plaatsnaam te vermelden.

    Natuurlijk kunt u altijd mijn vader bellen, tel.nr. 0523-612017 of mailen naar gerardvarwyk@varwyk.nl

    Zijn adres is Hoofdvaart 43, 7701 JG Dedemsvaart.

    Hartelijk groeten,

    Erna Varwijk

  • Erna Varwijk

    Het emailadres van mijn vader heb ik twee keer vermeld waarvan ik er eentje niet goed heb.

    Het goede is: gerardsr@varwyk.nl U ziet het goed met een griekse y.

    Hiervoor mijn excuses.

    Met vriendelijke groet,

    Erna Varwijk